Михайлишин Романа Романівна
Посада: Методист навчально-методичного підрозділу , завідувач Циклова комісія педагогічно – психологічних та соціальних дисциплін
Телефон (робочий): (032) 239-40-15
Електронна пошта: romana.mykhaylyshyn@lnu.edu.ua
Профіль у Google Scholar: scholar.google.com
Наукові інтереси
Голова циклової комісії, магістр педагогіки і психології, викладач вищої категорії, викладач-методист, Відмінник освіти України.
Педагогічне кредо: «Гуманність і творчість – два крила педагога».
Науково-педагогічні інтереси: історія педагогіки, професійно-педагогічна підготовка фахівців нової генерації, педагогічні технології; соціально-педагогічна профілактика девіантної поведінки; каліграфія; писанкарство.
Працює над дослідженням «Педагогічна і просвітницька діяльність Івана Ющишина».
Автор понад 70 статей.
Викладає дисципліни: педагогіку, етнопедагогіку, соціально-педагогічну профілактику девіантної поведінки, каліграфію.
Стажування
- Фахове стажування з каліграфії на кафедрі української мови та літератури Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії ( посвідчення № 106/42, 17.06.2021 р. );
- Фахове стажування з фахових дисциплін соціальної роботи на кафедрі педагогіки Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії ( посвідчення № 46/05, 17.06.2021 р. ).
Курси підвищення кваліфікації
- Курси підвищення кваліфікації за освітньо-професійною програмою “Професійний розвиток педагогічних працівників закладів фахової передвищої освіти (коледжів, технікумів)». НАПН України, ДЗВО “Університет менеджменту освіти”, Центральний інститут післядипломної освіти (свідоцтво ПК № 35830447/0408-21. 28.05.2021 р.)
Курси
Публікації
- Національно-патріотичне виховання української молоді у спадщині галицького педагога Івана Ющишина. Проблеми освіти: збірник наукових праць/ ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» МОН України – Вінннця : ТОВ «Нілан–ЛТД», 2018. – Ви.88 (частина 2). – С.55-64.
- Професійно компетентнісний підхід у системі післядипломної освіти. Вісник науково-методичних досліджень Вінницького гуманітарно-педагогічного коледжу / [ред.. кол.: Слободинська Т.С. (гол. ред) та інші].– Вінниця: Вінницька міська друкарня, 2017. – Випуск 4 (24). – С.167 –170.
- Писанка – унікальний витвір українського народного мистецтва: історія, традиції, сучасність. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка: науковий журнал. Педагогічні науки / гол.ред.П.Ю. Саух, відп. ред. Н.А.Сейко. – Житомир: Вид-во Євенок О.О., 2017.– Випуск 2(88). – С.191-196.
- Метод проектів у початковій школі як педагогічна технологія. Вісник Львівського університету. Серія педагогічна. Випуск 30, 2016. – Львів: ЛНУ імені Івана Франка. – С.43-53.
- Професійна готовність педагога до інноваційної діяльності: якісний аспект. Вісник Львівського університету. Серія педагогічна. 2016. Вип.31. Львів: ЛНУ імені Івана Франка. – С. 11-18.
- Особистісно орієнтований підхід у науково-методичній роботі у процесі підготовки майбутнього педагога. Четвертий український педагогічний конгрес. Збірник наукових праць конгресу. Львів:Сполом, 2014. – С.189-196.
- Роль декоративно-прикладного мистецтва у формуванні міжкультурної компетенції. Rocznik Polsko-Ukraiński. Tom XVII. Częstochowa, 2015. – 502s. – S.529-537.
- Українські національні традиції сімейного виховання дітей і молоді. Wychowanie w rodzinie family upbringing / Tom IX (1/2014) / Wroclaw – Jelenia Gora. 2014. – 350s. S. 219-242.
- Учитель та його професійна підготовка в педагогіці К.Д.Ушинського. Костянтин Ушинський Текст: наук. праці/ упоряд. та наук. ред. Д.Герцюк, П.Сікорський. – Львів: Сполом, 2014. – С.121 – 132. (Серія: Видатні українські педагоги, вип. УІ).
- Професійно-педагогічна культура учителів початкових класів. Вісник Львівського університету. Серія педагогічна. Випуск 28. – Львів – 2012. – С.25-34.
- Духовно-гуманістичне виховання в теорії і практиці В.О.Сухомлинського. Ідеї гуманної педагогіки та сучасна система інклюзивного навчання: зб матер. Всеукр. науково-метод. конференції, присвяченої 97-річчю від дня народження В.Сухомлинського, 29-30.09.2015 / уклад. О.Е.Жосан. – Кіровоград:Ексклюзив-систем, 2015. – С.253-259.
- Вчитель у педагогічній спадщині Олександра Духновича. Олександр Духнович Текст: наук. праці / упоряд. та наук. ред. Д. Герцюк, П.Сікорський. – Львів: «Сполом», 2013. – С.94-102. – (Серія: Видатні українські педагоги, вип.3).
- Національно-патріотична діяльність митрополита Андрея Шептицького. Андрей Шептицький Текст: наук.праці/ упоряд. та наук. ред. Д.Герцюк, П.Сікорський. – Львів: «Сполом», 2016. – 328с. – (Серія: Видатні українські педагоги, вип.7). – С.264-27.
- Софія Русова про виховання і навчання дітей у дошкільному закладі. Актуальні проблеми дошкільної освіти в Україні: збірник студентських наукових робіт / Укладачі Зданевич Л.В., Машкіна Л.А., Миськова Н.М., Пісоцька Л.С. – Хмельницький: ХГПА, 2016. – Вип.123 – С.69-75.
- Вивчення творчості Шевченка в Галичині (кінець ХУІІІ – початок ХІХ століть):історично-педагогічний аспект. Тарас шевченко:Апостол правди і науки: матеріали Міжнародної наукової конференції. – Львів:ЛНУ імені Івана Франка, 2015. – С.546-554.
- Дидактичні ідеї у педагогічній спадщині Івана Огієнка . Іван Огієнко. Серія: Видатні українські педагоги. Випуск 1.- Львів – 2012. – С.112-124.
- Соціальна занедбаність як психолого-педагогічна проблема. Матеріали звітних наукових конференцій кафедри загальної та соціальної педагогіки. Вип.11. – Львів – 2012. – С.73-78.
- Народна педагогіка як джерело педагогічних ідей Григорія Сковороди. Видатні українські педагоги. Випуск ІІ. Григорій Сковорода. Львів, 2013. – С.132-142.
- Впровадження сучасних інноваційних педагогічних технологій у процес підготовки майбутнього педагога-дошкільника. Забезпечення якісної підготовки майбутніх бакалаврів дошкільної освіти в процесі використання сучасних технологій: збірник матеріалів Міжнародної (заочної) науково-практичної конференції 02 жовтня 2015 року)/ (Хмельницька обласна рада, Хмельницька обласна державна адміністрація, Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія. Хмельницький: ХГПА, 2015. – С.169-173.
- Педагогічна практика як фактор професійно-педагогічної підготовки майбутнього вчителя початкових класів. Матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції «Актуальні проблеми підготовки майбутніх вчителів початкової школи в умовах гуманізації вищої освіти». Хмельницький, 2015. С. 87-90.
- Дитина в українській етнопедагогіці Мирослава Стельмаховича. /Rozwój polskiej i ukraińskiej myśli pedagogicznej na przestrzeni XIX – XXI wieku : zb. prac. Т.3; [pod red. Anny Haratyk, Iryny Myshchyshyn]. – Wrocław : Oficyna Wydawnicza ATUT – Wrocławskie Wydawnictwo Oświatowe, 2014. – 288s. – S.51-60.
- Педагогічна творчість – компонент фахової підготовки сучасного педагога. Педагогічна освіта і наука в умовах класичного університету: традиції, проблеми, перспективи. Збірник наукових праць. Том І. Львів. – 2013. – С. 310 – 330.
- Роль товариства «Взаємна поміч українського вчительства» в організаційно-дидактичній діяльності українських приватних шкіл в Галичині (1905-1939рр.) Розвиток української та польської освіти і педагогічної думки (ХІХ-ХХІ ст.). Збірник наукових праць. Том 6. Приватна освіта в Україні і Польщі:історико-педагогічні аспекти становлення, сучасний стан і перспективи розвитку/ за ред. Д.Герцюка і І.Мищишин. – Львів.: ЛНУ імені Івана Франка, 2016. – С.197-204.
- Формування психолого-професійної компетентності вчителя початкових класів на основі педагогічних технологій. Педагогічний дискурс: збірник наукових праць. – Хмельницький: ХГПА. 2011. – Вип. 9. – С.44 – 48.
- Організація самостійної пізнавальної діяльності студентів. Вісник Львівського університету. Серія педагогічна. Випуск 27. – Львів. 2011. – С.91-99.
- Особистість вчителя у педагогічній спадщині Бориса Грінченка. Борис Грінченко Текст: наук. праці/ упоряд. та наук. ред. Д.Герцюк, П.Сікорський. – Львів: Сполом, 2014. – С.79-90. (Серія: Видатні українські педагоги, вип. ІУ).
Біографія
Методичні матеріали
Розклад
Сторінка розкладу викладачів не знайдена!