Михайлишин Романа Романівна
Посада: Методист навчально-методичного підрозділу , завідувач Циклова комісія педагогічно – психологічних та соціальних дисциплін
Телефон (робочий): (032) 239-40-15
Електронна пошта: romana.mykhaylyshyn@lnu.edu.ua
Профіль у Google Scholar: scholar.google.com
Наукові інтереси
Голова циклової комісії, магістр педагогіки і психології, викладач вищої категорії, викладач-методист, Відмінник освіти України.
Педагогічне кредо: «Гуманність і творчість – два крила педагога».
Науково-педагогічні інтереси: історія педагогіки, професійно-педагогічна підготовка фахівців нової генерації, педагогічні технології; соціально-педагогічна профілактика девіантної поведінки; каліграфія; писанкарство.
Працює над дослідженням «Педагогічна і просвітницька діяльність Івана Ющишина».
Автор понад 70 статей.
Викладає дисципліни: педагогіку, етнопедагогіку, соціально-педагогічну профілактику девіантної поведінки, каліграфію.
Стажування
- Фахове стажування з каліграфії на кафедрі української мови та літератури Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії ( посвідчення № 106/42, 17.06.2021 р. );
- Фахове стажування з фахових дисциплін соціальної роботи на кафедрі педагогіки Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії ( посвідчення № 46/05, 17.06.2021 р. ).
Курси підвищення кваліфікації
- Курси підвищення кваліфікації за освітньо-професійною програмою “Професійний розвиток педагогічних працівників закладів фахової передвищої освіти (коледжів, технікумів)». НАПН України, ДЗВО “Університет менеджменту освіти”, Центральний інститут післядипломної освіти (свідоцтво ПК № 35830447/0408-21. 28.05.2021 р.)
Курси
Публікації
- Михайлишин Р.Р. Творчість, креативність, інновація. Музейна справа в освітньому процесі Педагогічно фахового коледжу: навч. метод. посібник/Караманов О.В., Сурмач О.І.,Шукалович А.М. та ін.; за заг. ред. Караманова О.В. та Сурмач О.І. Львів: СПОЛОМ, 2023. С. 64-71.
- Михайлишин Р.Р. Якість освіти як визначальний чинник в підготовці фахівців освітньої галузі. Матеріали звітних наукових конференцій факультету педагогічної освіти. Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 2023. Вип.8. С.157-160.
- Михайлишин Р.Р. Педагогічні умови підготовки фахівців соціальної сфери. Матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції “Професійна підготовка фахівців у контексті потреби сучасного ринку”. Львів, 2023. С. 13-16.
- Михайлишин Р.Р. Педагогічна творчість й інновації у музейній педагогіці. Музейна педагогіка в контексті викликів сучасної освіти. Збірник матеріалів міжнародної наукової конференції. Львів, 2023. С.65-70
- Михайлишин Р.Р. Особливості підготовки фахівців соціальної роботи в умовах соціальної інноваційності. Сучасні тенденції розвитку соціальної роботи в Україні та зарубіжжі: збірник матеріалів Ⅰ Міжнародної науково-практичної конференці / за ред. Г. Й. Михайлишин, І. В. Кулик; упоряд.: Н. В. Сабат, Н. І. Сабат. Івано-Франківськ: НАІР, 2023. С.76-79.
- Михайлишин Р. Р., Федина-Дармохвал В. С. Освітні тренди в умовах викликів сьогодення. Вісник Львівського університету. Серія педагогічна. Випуск 38. Львів, 2023. С. 242-251.
- Михайлишин Професійна компетентність в умовах інноваційності освітнього процесу. Матеріали звітних наукових конференцій факультету педагогічної освіти. Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 2022, Випуск 7. С.164-167
- Михайлишин Р.Р., Сулим О.І. Методичні рекомендації до написання курсових робіт для здобувачів освіти Відокремленого структурного підрозділу «Педагогічний фаховий коледж Львівського національного університету імені Івана Франка»/ Уклад. Михайлишин Р.Р, Сулим О.І. Львів. ВСП «Педагогічний фаховий коледж Львівського національного університету імені Івана Франка», 2021. 50 с.
- Михайлишин Р.Р.Використання технологій проблемного навчання у процесі викладання дисциплін педагогічного циклу. Матеріали звітних наукових конференцій факультету педагогіної освіти. Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 2021. Вип.6. С. 147-151.
- Михайлишин Р. Леся Українка у системі парадигми культурологічно-освітніх вимірів. «Ідеологиня національної аристократії (на пошану 150-річчя від дня народження Лесі Українки). Збірник наукових праць за матеріалами всеукраїнської мультидисциплінарної науково-практичної конферренції з міжнародною участю. Львів, 2021. С.573-576.
- Михайлишин Р.Р.Наступність у роботі ЗДО і початкової школи як передумова якості освіти. Вісник науково-методичних досліджень Вінницького гуманітарно-педагогічного коледжу. Вінниця: Вінницька міська друкарня, 2021. Випуск 1 (23). С.35-40.
- Михайлишин Р. Р. Спілкування як феномен соціальної психології. Практична психологія ХХ століття: проблеми та перспективи. Матеріали V міжвузівської науково-практичної конференції, м. Хмельницький, 2021. С.15-20.
- Михайлишин Р.Р. Модель підготовки майбутнього фахівця початкової освіти в контексті концепції «Нова українська школа»: V Всеукраїнський педагогічний конгрес. Збірник наукових праць. Львів : Сполом, 2020.
- Михайлишин Р. Інноваційні технології підготовки сучасного педагога як конкурентоспроможного фахівця в системі вищої освіти України. Динаміка освітніх процесів та підготовка майбутніх фахівців у системі вищої освіти: відповідь на сучасні суспільні запити : колективна монографія / за заг. редакцією Д .Д. Герцюка та Ю. Д. Заячук. Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2020. С. 172-191.
- Михайлишин Р.Р.Формування професійної компетентності майбутніх фахівців початкової школи в умовах закладу вищої освіти. Матеріали звітних наукових конференцій факультету педагогічної освіти. Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 2020. Вип. 5. С.167-169.
- Федина-Дармохвал В., Михайлишин Р. Priorities and mechanisms of modernization of the Turkish higher education system. / В. Федина-Дармохвал, Р. Михайлишин // Innovative scientific researches: European development trends and regional aspect. – 1st ed. Riga, Latvia : “Baltija Publishing”, 2020. 354- 372.
- Федина-Дармохвал В., Михайлишин Р. Cвітові тенденції та інноваційні процеси в системі вищої освіти (на прикладі Туреччини).Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Дрогобич: Видавничий дім «Гельветика», 2020. Вип. 29. Том 4. С.209-214.
- Михайлишин Р. Р. Особливості професійної соціалізації здобувачів освіти имайбутніх педагогів. Теоретичні, методичні та практичні проблеми соціальної роботи: збірник тез доповідей учасників VI Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Івано-Франківськ/ за ред Г.Й.Михайлишин, Б.І.Ковбаса; упоряд.: Н.В.Сабат, Н.І.Сабат. Івано-Франківськ : НАІР, С.89-92.
- Михайлишин Р. Педагогічне партнерство у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців освітньої галузі. Матеріали звітних наукових конференцій факультету педагогічної освіти. Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 2019. Вип. 4. –С.174-176.
- Михайлишин Р.Р.Соціально-педагогічна профілактика девіантної поведінки дівчат. Теоретичні, методичні та практичні проблеми соціальної роботи: тези доповідей ІV Всеукраїнської з міжнародною участю науково-практичної конференції, м. Івано-Франківськ, 19 квітня 2019 р: НАІР, 2019. С. 206-210.
- Михайлишин Р.Р. Іван Франко як педагог у педагогічній спадщині Івана Ющишина. Іван Франко: «Я єсть пролог»…: матеріали Міжнародного наукового конгресу до 160-річчя від дня народження Івана Франка ( м.Львів, 22-24 вересня 2016р) 6 у 2т. Т.2. Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2019. С.672-680.
- Михайлишин Р.Р.Педагогічні особливості інформаційно-комунікативних технологій в освітньому процесі навчального закладу. Тези доповідей міжнародної наукової конференції «Теоретичні та практичні аспекти формування освітнього простору інституційного рівня: світовий та вітчизняний вимір». Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 2019. С.141-142.
- Якубовська М.С. Михайлишин Р.Р.Система симбіозу родинного виховання та соціуму у формуванні загальнокультурної компетенції особистості: культурологічний аспект. Педагогічні іновації: ідеї, реалії, перспективи : збірник наукових праць / В.В.Бондаренко ( голов. ред.) та ін. Київ : Інститут обдарованої дитини НАПН України. 2019. Вип. 2 (23). С.52-58.
- Михайлишин Р.Р. Психолого-педагогічні засади культури міжособистісного спілкування. Соціокультурологічні та психолого-педагогічні аспекти становлення особистості в сучасному суспільстві: Тенденції і перспективи: матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції пам’яті професора Володимира Костіва. м. Івано-Франківськ, 23 грудня 2019 року. Івано-Франківськ: НАІР., 2019. С.49-52.
- Михайлишин Р.Р. Індивідуально-творчий потенціал педагога у професійній діяльності. Проблеми освіти: збірник наукових праць. ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти». Вінниця: ТОВ «Твори», 2019. Вип.92. С. 68-71.
- Михайлишин Р.Р. Видавнича діяльність у методичній роботі: методичні рекомендації. Львів, 2019.52 с.
- Національно-патріотичне виховання української молоді у спадщині галицького педагога Івана Ющишина. Проблеми освіти: збірник наукових праць/ ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» МОН України – Вінннця : ТОВ «Нілан–ЛТД», 2018. – Ви.88 (частина 2). – С.55-64.
- Професійно компетентнісний підхід у системі післядипломної освіти. Вісник науково-методичних досліджень Вінницького гуманітарно-педагогічного коледжу / [ред.. кол.: Слободинська Т.С. (гол. ред) та інші].– Вінниця: Вінницька міська друкарня, 2017. – Випуск 4 (24). – С.167 –170.
- Писанка – унікальний витвір українського народного мистецтва: історія, традиції, сучасність. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка: науковий журнал. Педагогічні науки / гол.ред.П.Ю. Саух, відп. ред. Н.А.Сейко. – Житомир: Вид-во Євенок О.О., 2017.– Випуск 2(88). – С.191-196.
- Метод проектів у початковій школі як педагогічна технологія. Вісник Львівського університету. Серія педагогічна. Випуск 30, 2016. – Львів: ЛНУ імені Івана Франка. – С.43-53.
- Професійна готовність педагога до інноваційної діяльності: якісний аспект. Вісник Львівського університету. Серія педагогічна. 2016. Вип.31. Львів: ЛНУ імені Івана Франка. – С. 11-18.
- Особистісно орієнтований підхід у науково-методичній роботі у процесі підготовки майбутнього педагога. Четвертий український педагогічний конгрес. Збірник наукових праць конгресу. Львів:Сполом, 2014. – С.189-196.
- Роль декоративно-прикладного мистецтва у формуванні міжкультурної компетенції. Rocznik Polsko-Ukraiński. Tom XVII. Częstochowa, 2015. – 502s. – S.529-537.
- Українські національні традиції сімейного виховання дітей і молоді. Wychowanie w rodzinie family upbringing / Tom IX (1/2014) / Wroclaw – Jelenia Gora. 2014. – 350s. S. 219-242.
- Учитель та його професійна підготовка в педагогіці К.Д.Ушинського. Костянтин Ушинський Текст: наук. праці/ упоряд. та наук. ред. Д.Герцюк, П.Сікорський. – Львів: Сполом, 2014. – С.121 – 132. (Серія: Видатні українські педагоги, вип. УІ).
- Професійно-педагогічна культура учителів початкових класів. Вісник Львівського університету. Серія педагогічна. Випуск 28. – Львів – 2012. – С.25-34.
- Духовно-гуманістичне виховання в теорії і практиці В.О.Сухомлинського. Ідеї гуманної педагогіки та сучасна система інклюзивного навчання: зб матер. Всеукр. науково-метод. конференції, присвяченої 97-річчю від дня народження В.Сухомлинського, 29-30.09.2015 / уклад. О.Е.Жосан. – Кіровоград:Ексклюзив-систем, 2015. – С.253-259.
- Вчитель у педагогічній спадщині Олександра Духновича. Олександр Духнович Текст: наук. праці / упоряд. та наук. ред. Д. Герцюк, П.Сікорський. – Львів: «Сполом», 2013. – С.94-102. – (Серія: Видатні українські педагоги, вип.3).
- Національно-патріотична діяльність митрополита Андрея Шептицького. Андрей Шептицький Текст: наук.праці/ упоряд. та наук. ред. Д.Герцюк, П.Сікорський. – Львів: «Сполом», 2016. – 328с. – (Серія: Видатні українські педагоги, вип.7). – С.264-27.
- Софія Русова про виховання і навчання дітей у дошкільному закладі. Актуальні проблеми дошкільної освіти в Україні: збірник студентських наукових робіт / Укладачі Зданевич Л.В., Машкіна Л.А., Миськова Н.М., Пісоцька Л.С. – Хмельницький: ХГПА, 2016. – Вип.123 – С.69-75.
- Вивчення творчості Шевченка в Галичині (кінець ХУІІІ – початок ХІХ століть):історично-педагогічний аспект. Тарас шевченко:Апостол правди і науки: матеріали Міжнародної наукової конференції. – Львів:ЛНУ імені Івана Франка, 2015. – С.546-554.
- Дидактичні ідеї у педагогічній спадщині Івана Огієнка . Іван Огієнко. Серія: Видатні українські педагоги. Випуск 1.- Львів – 2012. – С.112-124.
- Соціальна занедбаність як психолого-педагогічна проблема. Матеріали звітних наукових конференцій кафедри загальної та соціальної педагогіки. Вип.11. – Львів – 2012. – С.73-78.
- Народна педагогіка як джерело педагогічних ідей Григорія Сковороди. Видатні українські педагоги. Випуск ІІ. Григорій Сковорода. Львів, 2013. – С.132-142.
- Впровадження сучасних інноваційних педагогічних технологій у процес підготовки майбутнього педагога-дошкільника. Забезпечення якісної підготовки майбутніх бакалаврів дошкільної освіти в процесі використання сучасних технологій: збірник матеріалів Міжнародної (заочної) науково-практичної конференції 02 жовтня 2015 року)/ (Хмельницька обласна рада, Хмельницька обласна державна адміністрація, Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія. Хмельницький: ХГПА, 2015. – С.169-173.
- Педагогічна практика як фактор професійно-педагогічної підготовки майбутнього вчителя початкових класів. Матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції «Актуальні проблеми підготовки майбутніх вчителів початкової школи в умовах гуманізації вищої освіти». Хмельницький, 2015. С. 87-90.
- Дитина в українській етнопедагогіці Мирослава Стельмаховича. /Rozwój polskiej i ukraińskiej myśli pedagogicznej na przestrzeni XIX – XXI wieku : zb. prac. Т.3; [pod red. Anny Haratyk, Iryny Myshchyshyn]. – Wrocław : Oficyna Wydawnicza ATUT – Wrocławskie Wydawnictwo Oświatowe, 2014. – 288s. – S.51-60.
- Педагогічна творчість – компонент фахової підготовки сучасного педагога. Педагогічна освіта і наука в умовах класичного університету: традиції, проблеми, перспективи. Збірник наукових праць. Том І. Львів. – 2013. – С. 310 – 330.
- Роль товариства «Взаємна поміч українського вчительства» в організаційно-дидактичній діяльності українських приватних шкіл в Галичині (1905-1939рр.) Розвиток української та польської освіти і педагогічної думки (ХІХ-ХХІ ст.). Збірник наукових праць. Том 6. Приватна освіта в Україні і Польщі:історико-педагогічні аспекти становлення, сучасний стан і перспективи розвитку/ за ред. Д.Герцюка і І.Мищишин. – Львів.: ЛНУ імені Івана Франка, 2016. – С.197-204.
- Формування психолого-професійної компетентності вчителя початкових класів на основі педагогічних технологій. Педагогічний дискурс: збірник наукових праць. – Хмельницький: ХГПА. 2011. – Вип. 9. – С.44 – 48.
- Організація самостійної пізнавальної діяльності студентів. Вісник Львівського університету. Серія педагогічна. Випуск 27. – Львів. 2011. – С.91-99.
- Особистість вчителя у педагогічній спадщині Бориса Грінченка. Борис Грінченко Текст: наук. праці/ упоряд. та наук. ред. Д.Герцюк, П.Сікорський. – Львів: Сполом, 2014. – С.79-90. (Серія: Видатні українські педагоги, вип. ІУ).
Біографія
Методичні матеріали
Розклад
Сторінка розкладу викладачів не знайдена!