Методика організації образотворчої діяльності дітей

Тип: Нормативний

Відділення: циклова комісія фахових дисциплін дошкільної освіти

Навчальний план

СеместрКредитиЗвітність
33Іспит

Лекції

СеместрК-сть годинЛекторГрупа(и)
336Васильків Т. В.ДШВ-21

Практичні

СеместрК-сть годинГрупаВикладач(і)
318ДШВ-21Васильків Т. В.

Опис курсу

Мета вивчення  нормативної дисципліни: психолого-педагогічна та методична підготовка майбутніх фахівців до здійснення художньо-естетичного виховання дітей дошкільного віку засобами образотворчого мистецтва і образотворчої діяльності.

Цілі курсу:

  • усвідомлення здобувачами сутності образотворчого мистецтва та його ролі в духовному становленні особистості;
  • творче оволодіння досягненнями вітчизняної та зарубіжної методики ;
  • ознайомлення з надбаннями педагогічних традицій українського народу;
  • опанування теорією і практикою формування готовності дитини до образотворчої діяльності;
  • формування у здобувачів практичних умінь і навичок з видів образотворчого мистецтва;
  • визначення суттєвих особливостей творчої діяльності дітей та умов сприятливих для її активізації.

Рекомендована література

 

Основна

  1. Поліщук О.В., Воєдило О.В.. Підготовка здобувачів до керівництва образотворчою діяльністю дітей дошкільного віку: навч.-метод. посіб. Умань: ВПЦ «Візаві», 2019. 120с.
  2. Програма розвитку дитини дошкільного віку “Українське дошкілля”/ О.Білан,  Вид. 2-ге зі зм. і доп. Тернопіль : Мандрівець, 2022. 216 с.
  1. Сара Галл. Як розуміти мистецтво. Київ: Книголав,2020.48с.
  2. Дроботий О.Л., Кривонос М.Л.. Образотворча діяльність. Старший вік: посіб. Харків: Ранок, 2017.208с.

Допоміжна

  1. Котляр В.П. Основи образотворчого мистецтва і методика художнього виховання дітей: навч. посібн. Київ :Кондор, 2009.
  2. Лихач Л. , Гончар П. Чисте мистецтво. Pure Art. Київ: Родовід, 2017. 304с.
  3. Марчак В.П. Про малярство: навч. посіб. Київ: Стебеляк О.М.,2018.264с.
  4. Павельчук Іва. На перехресті модерну: інспірації японізму у практиці українських колористів 1900-1930-х років. Вид. дім “Києво-Могилянська академія”,2019. 224с.
  5. Петренко Ю. М. Моя перша книжка з малювання : методика занять образотворчим мистецтвом з дитиною дошк. та мол. шк. віку. Київ : Аконіт, 2008. 6 с. : іл.
  6. Сухорукова Г.В., Дронова О.О, Голота Н.М. Образотворче мистецтво з методикою викладання в дошкільному навчальному закладі: навч. посіб. Київ: Слово, 2010. 270
  7. Нежура Т. В. Розвиток креативності майбутніх вихователів у процесі вивчення дисциплін художньо-естетичного циклу. Психолого-педагогчіна підготовка майбутніх фахівців у контексті сучасних освітніх реформ: матеріали Всеукр. наук-практ конф., 06-07 грудня 2018р. Львів, 2018. С. 82-84

ЕЛЕКТРОННІ РЕСУРСИ

  1. Сучасні форми організації дитячої образотворчої творчості.

URL: http://ditsad.com.ua/konsultac/konsultac2503.html.

  1. Інноваційні технології в розвитку креативних здібностей дошкільників у різних видах діяльності. URL:http://vihovateli.com.ua/stati/6468-innovatsionnye-tekhnologii.html
  2. Образотворче мистецтво. Видавництво Ранок . URL:https://www.ranok.com.ua/subject/obrazotvorche-mistetstvo-701.html
  3. Базовий компонент дошкільної освіти. 2021. URL:https://mon.gov.ua/storage/app/media/rizne/2021/12.01/Pro_novu_redaktsiyu%20Bazovoho%20komponenta%20doshkilnoyi%20osvity.pdf

Матеріали

Критерії на іспит

Питання для іспиту

 

Силабус:

Завантажити силабус