Іноземна мова ДШЗ 1, 2 курс (Рівень А1)
Тип: Нормативний
Відділення: циклова комісія гуманітарної та соціально - економічної підготовки
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
1 | 2 | Залік |
2 | 2 | Іспит |
3 | 3 | Іспит |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
1 | 22 | Шалаєва О. З. | |
2 | 10 | Шалаєва О. З. | |
3 | 8 | Шалаєва О. З. |
Опис курсу
МЕТА ТА ЗАВДАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ
Мета навчальної дисципліни – надати студентам систематизовані
знання з курсу навчання англійської мови, поглибити навички англомовної професійно орієнтованої комунікативної компетентності для забезпечення їхнього ефективного спілкування в академічному та професійному середовищах. Навчальна програма дисципліни розрахована на досягнення рівня володіння мовою А1/A2.
Предмет: Іноземна мова.
Цілі дисципліни «Іноземна мова»:
– формувати та удосконалювати різні види мовленнєвої діяльності (аудіювання, читання, реферування, письмо, переклад, спілкування у професійній сфері) для формування основних складових іншомовної професійної комунікативної компетентності в контексті розвитку дошкільної освіти в Україні.
– здійснювати спілкування в межах сфер, тем і ситуацій, визначених чинною навчальною програмою;
– розуміти на слух зміст автентичних фахових текстів;
– читати і розуміти автентичні тексти різних жанрів і видів із різним рівнем розуміння змісту;
– здійснювати професійне спілкування у письмовій формі відповідно до поставлених завдань;
– адекватно використовувати досвід, набутий у вивченні рідної мови та інших навчальних предметів, розглядаючи його як засіб усвідомленого оволодіння іноземною мовою;
– використовувати у разі потреби невербальні засоби спілкування за умови дефіциту наявних мовних засобів;
– критично оцінювати інформацію та використовувати її для різних потреб;
– висловлювати свої думки, почуття та ставлення;
– ефективно взаємодіяти з іншими усно, письмово та за допомогою засобів електронного спілкування;
– обирати й застосовувати доцільні комунікативні стратегії відповідно до різних потреб;
– ефективно користуватися навчальними стратегіями для самостійного вивчення іноземних мов.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати:
- лексичний матеріал (теоретичний матеріал із основних темдисципліни);
- визначення основних понять життєвої компетентності дошкільника за базовим компонентом дошкільної освіти;
- значення термінологічної лексики та реплік-кліше наукового етикету, дошкільної педагогіки, комунікації в мережі Інтернет);
- граматичний матеріал (складне речення; типи підрядних речень;непряма мова; граматичні емфатичні конструкції; граматичніособливості та синтаксичні функції інфінітива; функції герундія вреченні; дієприкметникові комплекси, їхні види та синтаксичніфункції);
уміти:
- вільно спілкуватися як на побутовому, так і на професійному рівні;
• формулювати чіткі, детальні повідомлення з різних тем; відстоювати свою точку зору на певну проблему та вичерпно аргументувати всі «за» і «проти»;
• інтерпретувати аутентичні фахові тексти дошкільного спрямування та розуміти на слух до 90% мовлення носія у рамках заданої теми;
• писати резюме з прочитаної статті та розширювати його своїми власними думками; демонструвати ґрунтовні навички ділового та електронного листування; робити українсько-англійський і англо-українські переклади текстів із заданої теми.
володіти:
• уміннями ознайомлювального, аналітичного, проглядовопошукового читання фахових текстів; навичками і вміннями написання та редагування тексту з фаху;
• правилами монологічного і діалогічного мовлення;
• низкою індивідуально-особистісних комунікативно-фахових стратегій.
Цикл компетентностей
Найменування навчальної дисципліни: Іноземна мова | |
Загальні компетентності (ЗК)
|
ЗК1 Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.
ЗК2 Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця в загальній системі знань про природу і суспільство та в розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя. ЗК3 Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях. ЗК5 Здатність спілкуватися іноземною мовою. ЗК6 Здатність використовувати інформаційні та комунікаційні технології. |
Спеціальні компетентності (СК)
|
СК5 Здатність до формування у дітей дошкільного (раннього та передшкільного) віку, взаємин з оточенням (предметним, природним, соціальним).
СК8 Здатність до навчання дітей дошкільного (раннього та передшкільного) віку суспільно визнаних морально-етичних норм і правил поведінки. СК10 Здатність до розвитку мовлення у дітей дошкільного (раннього та передшкільного) віку та їхньої взаємодії з однолітками та дорослими. СК14 Здатність до саморозвитку та самореалізації з використанням перспективного педагогічного досвіду, освітніх інновацій у професійній діяльності. СК15 Здатність до комунікативної взаємодії з учасниками освітнього процесу. |
Результати навчання | РН5 Виявляти та узагальнювати результати різних видів діяльності дітей дошкільного (раннього та передшкільного) віку з використанням педагогічних технологій
РН12 Здійснювати педагогічну комунікацію з іншими суб’єктами освітнього процесу закладу дошкільної освіти на засадах етики професійного спілкування та оцінювати результативність педагогічної взаємодії. РН13 Знати нормативно-правові документи, законодавчі акти у сфері дошкільної освіти і використовувати їх у практичній діяльності РН14 Формувати компетентності у просторі освітніх напрямів роботи закладу дошкільної освіти через організацію самостійної творчої діяльності (ігрової, художньо-естетичної) дітей дошкільного (раннього та передшкільного) віку РН19 Аналізувати перспективний педагогічний досвід в системі дошкільної освіти та використовувати його в подальшій роботі з дітьми дошкільного (раннього та передшкільного) віку. |
Рекомендована література
Основна:
- Chris Sowton. Teaching in Challenging Circumstances. International English, March 2021.
- Markelova S., Yakhontova T. Academic English. Львівський національний університет імені Івана Франка. Львів, 2019.
- Bruce, Tina. Early Childhood Education: 5th Edition, Hodder Education, 2016, pp.60-102
- Redston R., Cunningham G., Face2Face. A1/A2 English Profile. Cambridge University Press, 2016. 199 p.
Допоміжна:
- L.V. Mysyk, A.L. Artsyshevska, N.O. Hrynya. Phrasal Verbs. ТзОВ «Колір ПРО», Львівський національний університет імені Івана Франка. Львів, 2019.
- Anne Burns, Jack C. Richards. The Cambridge Guide to Learning English as a Second Language. Cambridge University Press, 2017.
- Arthur Hughes, Jake Hughes. Testing for Language Teachers 3rd Edition, 2020.
- Cyril J Weir, Sathena Chan. Research and Practice in Assessing Academic Reading, 2019.
- Brammer. Social Work Law: 5th edition Pearson, 2020, 664 pp.
- Maclean, R. Harrison. Theory and Practice: A Straightforward Guide for Social Work Students Spiral-bound: 3rd edition Kirwin Maclean Associates, 2015, 263 pp.
- Parrish B. Teaching Adult English Language Learners: A Practical Introduction. Cambridge University Press, 2019, 388 p.
- Raymond Murphy. English Grammar in Use 5th Cambridge University Press, 2019
- Redman S. English Vocabulary in Use 4th Edition Pre-Intermediate with Answers. Cambridge University Press, 2017, 264 p.
Інтернет ресурси:
- https://advice.writing.utoronto.ca/
- https://opentalk.org.ua/
- https://www.csu.edu.au/current-students/learning-resources/build-your-skills/academic-skills-help/academic-writing-essays
- https://learnenglish.britishcouncil.org/
- https://engvid.com/
- https://englishtips.org/
- https://www.bbc.co.uk/learningenglish/