Основи економічної теорії (Соціальна педагогіка)
Тип: Нормативний
Відділення: циклова комісія гуманітарної та соціально - економічної підготовки
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
4 | 2 | Залік |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
4 | 10 | Сенич Г. Б. | ДШС-21 |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
4 | 10 | ДШС-21 | Сенич Г. Б. |
Опис курсу
Сучасний етап розвитку незалежної суверенної української держави характеризується активним пошуком шляхів удосконалення суспільно-політичної системи, розвитком ринкових відносин, оптимізацією соціальних зв’язків на всіх її рівнях.
Економічним знанням у цьому процесі надається чинне місце. Вивчення курсу має на меті формування системи економічних знань у майбутніх фахівців.
Курс стає орієнтиром в розумінні сутності ринкових економічних процесів, механізмів та закономірностей їх розгортання, помагає знаходити дійові рішення, спрямовані на успішне вирішення життєвих економічних проблем. Економічна теорія покликана виробляти новий тип економічного мислення і таким чином формувати сучасний світогляд людини. Молодь, яка має власну активну життєву позицію, стійкі сформовані моральні цінності, бажання працювати і жити добре має стати свідомим, активним громадянином оновленої демократичної України.
Рекомендована література
Основна:
- Банерджі А., Дюфло Е. Дієва економіка для важких часів. Львів: Наш Формат Мова Українська, 2021. 416с
- Горлач М., Гущенко В., Соколов В та інші. Економічна теорія: підручник для вищої школи/Заг. ред Соколов В. Київ: Центр навчальної літератури, 2017. 532с
- Основи економічної теорії: навч. посібник / І. В. Кокарєв. Дніпро: Дніпроп. держ. ун-т внутр. справ, 2020. 100 с.
- Сірко А. Економічна теорія. Політекономія. Київ: Центр навчальної літератури, 2019. 448с.
Допоміжна
- Андрусь О.І. Економічна теорія: інтерактивні методи в модульному навчанні. Київ:КНТ, 2008. 479с.
- Ватаманюк О. З. Бізнес-економіка: навчальний посібник / О. З. Ватаманюк. Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 2018. 324 с.
- Галушка З., Лусте О. Стратегії розвитку бізнесу: теоріяі практика : навч. посібник . Чернівці : Чернівец. над. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2021. 288 с
- В.Д. Лагутін, Ю.М. Уманців, Т.А. Щербакова [та ін.] Економічна теорія : підручник /; за заг. ред. В.Д. Лагутіна. Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2017.608с.
- .Мочерний С.В., Устенко О.А. Основи економічної теорії: Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів. Київ. Видавничий центр «Академія». 2015. С. 504.
- Федоренко В.Г., Руженський М.М., Палиця С.В., Пінчук Ю.Б. Основи економічної теорії: навч. посіб. – 2-ше вид. перероб. і доп. Київ. Алерта. 2012. 312с..
- Щетинін А.І. Політична економія. Підручник. Київ. Центр учбової літератури. 2018. 480с.
- Юрій С.І. Економічна теорія: політична економія. Підручник. Київ. Кондор. 2018. 604с.
Інформаційний ресурс
Ватаманюка З. Г. [та ін.] Економічна теорія: макро- і мікроекономіка. URL: https://buklib.net/books/22035/
http://uk.wikipedia.org/wiki/Економіка
Економічна теорія:вікіпедія URL: http://surl.li/aezin
Економічна теорія.Політекономія/ за ред Базилевича В.Д. URL: https://vpu7.com.ua/documents/e-library/economy/ekonomichna_teoriia_bazylevych.pdf
Матеріали
Оцінювання знань студентів здійснюється за 100-бальною шкалою. Максимальна кількість балів при оцінюванні знань за поточну успішність становить 100 балів.
Оцінювання знань за навчальною дисципліною відбувається на підставі накопичених балів.
Змістовий модуль 1:
- Семінар, практичне заняття – по 5 б. (10 балів загалом)
- Самостійна робота (макс.20 балів): тематичні завдання – до 3 балів;творчо – пошукові роботи, реферати – до 5 балів, повідомлення – 1 бал .Здобувачі можуть самостійно опрацювати онлайн- курс відповідної тематики . У разі отримання сертифікату –10 балів
- Модульна контрольна робота – 20 балів
Змістовий модуль 2:
- Робота на семінарських заняттях – по 5 бали (макс 15 балів)
- Самостійна робота(макс. 15 балів);
тематичні завдання – до 3 балів
творчі роботи, реферати – до 5 балів;
повідомлення – 1бал.
- Модульна контрольна робота – 20 балів
Очікується, що письмові роботи здобувачів будуть їх оригінальними дослідженнями чи міркуваннями і характеризуватимуться самостійність суджень та вмінням робити власні висновки. Відсутність посилань на використані джерела, фабрикування джерел, списування, втручання в роботу інших студентів становлять, але не обмежують, приклади можливої академічної недоброчесності. Виявлення ознак академічної недоброчесності в письмовій роботі студента є підставою для незарахування викладачем, незалежно від масштабу плагіату, обману.
Література. Уся література, яку студенти не зможуть знайти самостійно, буде надана викладачем, виключно в освітніх цілях без права її передачі третім особам. Студент заохочується до використання також й іншої літератури, якої немає серед рекомендованих.
Жодні форми порушення академічної доброчесності не толеруються.
Шкала оцінювання: національна та ЄКТС
Оцінка
ЄКТС |
Оцінка в
балах |
Оцінка за національною шкалою | ||
Екзамен,
диференційований залік |
Залік | |||
А | 90-100 | 5 | відмінно | зараховано |
В | 81-89 | 4 | дуже добре | |
C | 71-80 | добре | ||
D | 61-70 | 3 | задовільно | |
Е | 51-60 | достатньо | ||
FХ | 21-50 | 2 | незадовільно | не зараховано |
F | 0-20 | 2 | незадовільно | не зараховано |