Іноземна мова 013 Початкова освіта
Тип: Нормативний
Відділення: циклова комісія гуманітарної та соціально - економічної підготовки
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
3 | 3 | Немає |
4 | 2 | Іспит |
1 | 2 | Залік |
2 | 2 | Немає |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
3 | 72 | ШКВ-21 | Сорока Г. М., Поляник О. І. |
4 | 40 | ШКВ-21 | Сорока Г. М., Поляник О. І. |
1 | 36 | ШКВ-11 | Сорока Г. М., Поляник О. І. |
2 | 34 | ШКВ-11 | Сорока Г. М., Поляник О. І. |
Опис курсу
- Мета та завдання навчальної дисципліни
Мета: формування та розвиток професійно орієнтованої міжкультурної комунікативної компетенції та практичних навичок володіння іноземною мовою в обсязі тематики, що обумовлена побутовими та професійними потребами.
Предмет: Іноземна мова
Цілі дисципліни «Іноземна мова»:
– формувати, поглиблювати та удосконалювати різні види мовленнєвої діяльності (аудіювання, читання, реферування, письмо, переклад, спілкування у професійній сфері) для формування основних складових іншомовної професійної комунікативної компетентності в контексті розвитку початкової освіти в Україні.
– здійснювати спілкування в межах сфер, тем і ситуацій, визначених чинною навчальною програмою;
– розуміти на слух зміст автентичних фахових текстів;
– читати і розуміти автентичні тексти різних жанрів і видів із різним рівнем розуміння змісту;
– здійснювати професійне спілкування у письмовій формі відповідно до поставлених завдань;
– адекватно використовувати досвід, набутий у вивченні рідної мови та інших навчальних предметів, розглядаючи його як засіб усвідомленого оволодіння іноземною мовою;
– використовувати у разі потреби невербальні засоби спілкування за умови дефіциту наявних мовних засобів;
– критично оцінювати інформацію та використовувати її для різних потреб;
– висловлювати свої думки, почуття та ставлення;
– ефективно взаємодіяти з іншими усно, письмово та за допомогою засобів електронного спілкування;
– обирати й застосовувати доцільні комунікативні стратегії відповідно до різних потреб;
– ефективно користуватися навчальними стратегіями для самостійного вивчення іноземних мов.
Заплановані результати навчання:
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати:
- лексичний та граматичний матеріал з іноземної мови відповідно до стандартів викладених у загальноєвропейських рекомендаціях з мовної освіти та Національній програмі з англійської мови для професійного спілкування;
- професійну термінологію;
– особливості перекладу іншомовних матеріалів фахової тематики;
вміти:
- спілкуватися іноземною мовою на професійну тематику;
- сприймати інформацію іноземною мовою та виражати власні думки в усній та письмовій формах;
- працювати з фаховими автентичними текстами та знаходити необхідну інформацію;
- використовувати іноземну мову як засіб підвищення власного загальноосвітнього та професійного рівня;
володіти:
- уміннями ознайомлювального, аналітичного, проглядовопошукового читання фахових текстів;
- навичками і вміннями написання та редагування тексту з фаху;
- правилами монологічного і діалогічного мовлення;
- низкою індивідуально-особистісних комунікативно-фахових стратегій.
Рекомендована література
- Основна:
- Markelova S., Yakhontova T. Academic English. ЛНУ імені Івана Франка, Львів, 2019
- Judith Runnels, English Profile Studies. Cambridge University Press, 2021.
- Anne Burns, Jack C. Richards. The Cambridge Guide to Learning English as a Second Language. Cambridge University Press, 2017.
- David Dunn. How to be an Outstanding Primary School Teacher 2nd edition (Outstanding Teaching), Blumsbury, 2017
Допоміжна:
- L.V. Mysyk, A.L. Artsyshevska, N.O. Hrynya. Phrasal Verbs. ТзОВ «Колір ПРО», Львівський національний університет імені Івана Франка. Львів, 2019.
- Arthur Hughes, Jake Hughes. Testing for Language Teachers 3rd Edition, 2020.
- Cyril J Weir, Sathena Chan. Research and Practice in Assessing Academic Reading, 2019.
- Parrish B. Teaching Adult English Language Learners: A Practical Introduction. Cambridge University Press, 2019, 388 p.
- Raymond Murphy. English Grammar in Use 5th Cambridge University Press, 2019
- Redman S. English Vocabulary in Use 4th Edition Pre-Intermediate with Answers. Cambridge University Press, 2017, 264 p.
- Capel A., Sharp W. Obective Key. A2 English Profile. Cambridge University Press, 2013. 199 p.
- Bruce, Tina. Early Childhood Education: 5th Hodder Education, 2016, 60-102 pp.
Інтернет ресурси:
- https://advice.writing.utoronto.ca/
- https://opentalk.org.ua/
- https://www.csu.edu.au/current-students/learning-resources/build-your-skills/academic-skills-help/academic-writing-essays
- https://learnenglish.britishcouncil.org/
- https://engvid.com/
- https://englishtips.org/
- https://www.bbc.co.uk/learningenglish/