Іноземна мова ДШВ -21 (рівень А-1)

Тип: Нормативний

Відділення: циклова комісія гуманітарної та соціально - економічної підготовки

Навчальний план

СеместрКредитиЗвітність
32Іспит

Практичні

СеместрК-сть годинГрупаВикладач(і)
336ДШВ-21Сорока Г. М.
ДШВ-21Поляник О. І.

Опис курсу

Мета навчальної дисципліни – надати студентам систематизовані
знання з курсу навчання англійської мови, поглибити навички англомовної професійно орієнтованої комунікативної компетентності для забезпечення їхнього ефективного спілкування в академічному та професійному середовищах. Навчальна програма дисципліни розрахована на досягнення рівня володіння мовою А1/A2.

Предмет: Іноземна мова.

Завдання дисципліни «Іноземна мова»  полягає у формуванні, поглибленні та удосконаленні різних видів мовленнєвої діяльності (аудіювання, читання, реферування, письмо, переклад, спілкування у професійній сфері) для формування основних складових іншомовної професійної комунікативної компетентності в контексті розвитку дошкільної освіти в Україні.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен знати:

  • лексичний матеріал (теоретичний матеріал із основних темдисципліни);
  • визначення основних понять життєвої компетентності дошкільника за базовим компонентом дошкільної освіти;
  • значення термінологічної лексики та реплік-кліше наукового етикету, дошкільної педагогіки, комунікації в мережі Інтернет);
  • граматичний матеріал (складне речення; типи підрядних речень;непряма мова; граматичні емфатичні конструкції; граматичніособливості та синтаксичні функції інфінітива; функції герундія вреченні; дієприкметникові комплекси, їхні види та синтаксичніфункції);

уміти:

  • вільно спілкуватися як на побутовому, так і на професійному рівні;
    • формулювати чіткі, детальні повідомлення з різних тем; відстоювати свою точку зору на певну проблему та вичерпно аргументувати всі «за» і «проти»;
    • інтерпретувати аутентичні фахові тексти дошкільного спрямування та розуміти на слух до 90% мовлення носія у рамках заданої теми;
    • писати резюме з прочитаної статті та розширювати його своїми власними думками; демонструвати ґрунтовні навички ділового та електронного листування; робити українсько-англійський і англо-українські переклади текстів із заданої теми.
    володіти:
    • уміннями ознайомлювального, аналітичного, проглядовопошукового читання фахових текстів; навичками і вміннями написання та редагування тексту з фаху;
    • правилами монологічного і діалогічного мовлення;
    • низкою індивідуально-особистісних комунікативно-фахових стратегій.
  1. Цикл загальних компетентностей
Найменування навчальної дисципліни: Іноземна мова

 

Компетентності, якими повинен оволодіти студент Програмні результати навчання
Загальні компетентності

·         ЗК1 Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.

·         ЗК2 Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця в загальній системі знань про природу і суспільство та в розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя.

·         ЗК3 Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

·         ЗК5 Здатність спілкуватися іноземною мовою.

·         ЗК6  Здатність використовувати інформаційні та комунікаційні технології.

 

Спеціальні компетентності

·         СК5 Здатність до формування у дітей дошкільного (раннього та передшкільного) віку взаємин з оточенням (предметним, природним, соціальним).

·         СК8 Здатність до навчання дітей дошкільного (раннього та передшкільного) віку суспільно визнаних морально-етичних норм і правил поведінки.

·         СК10 Здатність до розвитку мовлення у дітей дошкільного (раннього та передшкільного) віку та їхньої взаємодії з однолітками та дорослими.

·         СК14 Здатність до саморозвитку та самореалізації з використанням перспективного педагогічного досвіду, освітніх інновацій у професійній діяльності.

СК15 Здатність до комунікативної взаємодії з учасниками освітнього процесу

·         РН5 Виявляти та узагальнювати результати різних видів діяльності дітей дошкільного (раннього та передшкільного) віку з використанням педагогічних технологій

·         РН12 Здійснювати педагогічну комунікацію з іншими суб’єктами освітнього процесу закладу дошкільної освіти на засадах етики професійного спілкування та оцінювати результативність педагогічної взаємодії

·         РН13 Знати нормативно-правові документи, законодавчі акти у сфері дошкільної освіти і використовувати їх у практичній діяльності

·         РН14 Формувати компетентності у просторі освітніх напрямів роботи закладу дошкільної освіти через організацію самостійної творчої діяльності (ігрової, художньо-естетичної) дітей дошкільного (раннього та передшкільного) віку

·         РН19 Аналізувати перспективний педагогічний досвід в системі дошкільної освіти та використовувати його в подальшій роботі з дітьми дошкільного (раннього та передшкільного) віку

 

 

  1. ДЕСКРИПТОРИ РІВНІВ СФОРМОВАНОСТІ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ НА РІВНІ А1/A2

ЗА ВИДАМИ МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

 

Рівень володіння мовою Вид мовленнєвої діяльності Дескриптори критеріїв
 

А1/A2

Усне мовлення:

 

говоріння (діалог) ─ студент може брати участь у діалозі, якщо його співрозмовник повторює на його прохання в уповільненому темпі свій вислів або перефразовує його, а також допомагає сформулювати те, що студент намагається сказати, ставити прості запитання та відповідати на них у межах відомих або цікавих для нього тем;

говоріння (монолог) ─ студент уміє, використовуючи прості фрази й пропозиції, розповісти про місто, де мешкає, та людей, яких знає;

А1/A2 Письмо:

 

студент уміє писати прості листівки (наприклад, поздоровлення зі святом), заповнювати формуляри, вносити своє прізвище, національність, адресу в реєстраційний лист у готелі.
А1/A2

 

Читання:

 

студент розуміє знайомі імена, слова, а також дуже прості пропозиції в оголошеннях, на плакатах або в каталогах;
А1/A2 Аудіювання:

 

студент розуміє окремі знайомі слова й дуже прості фрази під час повільного та чіткого мовлення в ситуаціях повсякденного спілкування, коли говорять про нього, його родину та найближче оточення

 

 

Рекомендована література

Базова:

  1. Chris Sowton. Teaching in Challenging Circumstances. International English, March 2021.
  2. Markelova S., Yakhontova T. Academic English. Львівський національний університет імені Івана Франка. Львів, 2019.
  3. Redston R., Cunningham G., Face2Face. A1/A2 English Profile. Cambridge University Press, 2013. 199 p.

Професійного спрямування:

  1. Bruce, Tina. Early Childhood Education: 5th Edition, Hodder Education, 2016, pp.60-102
  2. Fisher, Julie. Interacting or Interfering? Improving interactions in the Early Years. Open University Press and McGraw-Hill Education, 2016.

Додаткові джерела:

  1. L.V. Mysyk, A.L. Artsyshevska, N.O. Hrynya. Phrasal Verbs. ТзОВ «Колір ПРО», Львівський національний університет імені Івана Франка. Львів, 2019.
  2. Cyril J Weir, Sathena Chan. Research and Practice in Assessing Academic Reading, 2019.
  3. Parrish B. Teaching Adult English Language Learners: A Practical Introduction. Cambridge University Press, 2019, 388 p.
  4. Raymond Murphy. English Grammar in Use 5th Edition. Cambridge University Press, 2019
  5. Яхонтова Т.В., Крижанівська Г.Т., Яців З.С. Методичні вказівки з англомовної письмової комунікації для аудиторної та самостійної роботи студентів. Львівський національний університет імені Івана Франка, 2016. 80 с.

ІНТЕРНЕТ РЕСУРСИ:

  1. Advice on Academic Writing. University of Toronto.
  2. Purdue Online Writing Lab.
  3. Writing an Essay. Learning Skills @ CSU.
  4. teachingenglish.org.uk
  5. Engvid.com
  6. LearnEnglish
  7. englishtips.org
  8. BBCLearning English
  9. Real-english.com

 

Навчальна програма

Завантажити навчальну програму

Силабус:

Завантажити силабус