Іноземна мова ДШВ -21 (рівень А-1)
Тип: Нормативний
Відділення: циклова комісія гуманітарної та соціально - економічної підготовки
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
3 | 2 | Іспит |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
3 | 36 | ДШВ-21 | Сорока Г. М. |
ДШВ-21 | Поляник О. І. |
Опис курсу
Мета навчальної дисципліни – надати студентам систематизовані
знання з курсу навчання англійської мови, поглибити навички англомовної професійно орієнтованої комунікативної компетентності для забезпечення їхнього ефективного спілкування в академічному та професійному середовищах. Навчальна програма дисципліни розрахована на досягнення рівня володіння мовою А1/A2.
Предмет: Іноземна мова.
Завдання дисципліни «Іноземна мова» полягає у формуванні, поглибленні та удосконаленні різних видів мовленнєвої діяльності (аудіювання, читання, реферування, письмо, переклад, спілкування у професійній сфері) для формування основних складових іншомовної професійної комунікативної компетентності в контексті розвитку дошкільної освіти в Україні.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен знати:
- лексичний матеріал (теоретичний матеріал із основних темдисципліни);
- визначення основних понять життєвої компетентності дошкільника за базовим компонентом дошкільної освіти;
- значення термінологічної лексики та реплік-кліше наукового етикету, дошкільної педагогіки, комунікації в мережі Інтернет);
- граматичний матеріал (складне речення; типи підрядних речень;непряма мова; граматичні емфатичні конструкції; граматичніособливості та синтаксичні функції інфінітива; функції герундія вреченні; дієприкметникові комплекси, їхні види та синтаксичніфункції);
уміти:
- вільно спілкуватися як на побутовому, так і на професійному рівні;
• формулювати чіткі, детальні повідомлення з різних тем; відстоювати свою точку зору на певну проблему та вичерпно аргументувати всі «за» і «проти»;
• інтерпретувати аутентичні фахові тексти дошкільного спрямування та розуміти на слух до 90% мовлення носія у рамках заданої теми;
• писати резюме з прочитаної статті та розширювати його своїми власними думками; демонструвати ґрунтовні навички ділового та електронного листування; робити українсько-англійський і англо-українські переклади текстів із заданої теми.
володіти:
• уміннями ознайомлювального, аналітичного, проглядовопошукового читання фахових текстів; навичками і вміннями написання та редагування тексту з фаху;
• правилами монологічного і діалогічного мовлення;
• низкою індивідуально-особистісних комунікативно-фахових стратегій.
- ДЕСКРИПТОРИ РІВНІВ СФОРМОВАНОСТІ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ НА РІВНІ А1/A2
ЗА ВИДАМИ МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Рівень володіння мовою | Вид мовленнєвої діяльності | Дескриптори критеріїв |
А1/A2 |
Усне мовлення:
|
говоріння (діалог) ─ студент може брати участь у діалозі, якщо його співрозмовник повторює на його прохання в уповільненому темпі свій вислів або перефразовує його, а також допомагає сформулювати те, що студент намагається сказати, ставити прості запитання та відповідати на них у межах відомих або цікавих для нього тем;
говоріння (монолог) ─ студент уміє, використовуючи прості фрази й пропозиції, розповісти про місто, де мешкає, та людей, яких знає; |
А1/A2 | Письмо:
|
студент уміє писати прості листівки (наприклад, поздоровлення зі святом), заповнювати формуляри, вносити своє прізвище, національність, адресу в реєстраційний лист у готелі. |
А1/A2
|
Читання:
|
студент розуміє знайомі імена, слова, а також дуже прості пропозиції в оголошеннях, на плакатах або в каталогах; |
А1/A2 | Аудіювання:
|
студент розуміє окремі знайомі слова й дуже прості фрази під час повільного та чіткого мовлення в ситуаціях повсякденного спілкування, коли говорять про нього, його родину та найближче оточення |
Рекомендована література
Базова:
- Chris Sowton. Teaching in Challenging Circumstances. International English, March 2021.
- Markelova S., Yakhontova T. Academic English. Львівський національний університет імені Івана Франка. Львів, 2019.
- Redston R., Cunningham G., Face2Face. A1/A2 English Profile. Cambridge University Press, 2013. 199 p.
Професійного спрямування:
- Bruce, Tina. Early Childhood Education: 5th Edition, Hodder Education, 2016, pp.60-102
- Fisher, Julie. Interacting or Interfering? Improving interactions in the Early Years. Open University Press and McGraw-Hill Education, 2016.
Додаткові джерела:
- L.V. Mysyk, A.L. Artsyshevska, N.O. Hrynya. Phrasal Verbs. ТзОВ «Колір ПРО», Львівський національний університет імені Івана Франка. Львів, 2019.
- Cyril J Weir, Sathena Chan. Research and Practice in Assessing Academic Reading, 2019.
- Parrish B. Teaching Adult English Language Learners: A Practical Introduction. Cambridge University Press, 2019, 388 p.
- Raymond Murphy. English Grammar in Use 5th Edition. Cambridge University Press, 2019
- Яхонтова Т.В., Крижанівська Г.Т., Яців З.С. Методичні вказівки з англомовної письмової комунікації для аудиторної та самостійної роботи студентів. Львівський національний університет імені Івана Франка, 2016. 80 с.
ІНТЕРНЕТ РЕСУРСИ:
- Advice on Academic Writing. University of Toronto.
- Purdue Online Writing Lab.
- Writing an Essay. Learning Skills @ CSU.
- teachingenglish.org.uk
- Engvid.com
- LearnEnglish
- englishtips.org
- BBCLearning English
- Real-english.com