Видані наукові праці у 2014-2015 н. р.
Видані наукові праці у 2014-2015 н. р.
№ п/п | Прізвище та ініціали автора | Назва наукової праці | Назва видання, рік видання |
1 | 2 | 3 | 4 |
1. | Михайлишин Р.Р. | Іван Ющишин про роль сиротинських фондів у підтримці шкільної молоді | Розвиток української та польської освіти і педагогічної думки. Т.4. Теорія і практика опікунської педагогіки в Україні та Польщі (ХІХ- ХХІ ст.):зб. наук. пр./за ред.. Д.Герцюка і І.Мищишин. – Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 2014. – С.229 -237. |
2. | Михайлишин Р.Р. | Українські національні традиції сімейного виховання дітей і молоді | Wychowanie w rodzinie family upbringing / Tom IX (1/2014) / Wroclaw – Jelenia Gora. 2014. – С. 219-242. |
3. | Черепанова С.О. | Суперечності філософії освіти у координатах наукового мислення | Вчені записки Таврійського національного університету ім.. В.І.Вернадського. Науковий журнал. Серія Філософія. Культурологія. Політологія. Соціологія». – Сімферополь, 2014. – Том 27(66). ‒ № 1-2. – С.77-84. |
4. | Черепанова С.О. | Філософія освіти: творчий потенціал суб’єкта культури | Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: Історія. Філософія. Політологія: зб. наук. праць. – Одеса:Фенікс, 2014. – Вип.7. – С.4-10. |
5. | Черепанова С.О. | Філософія освіти: проблеми перекладу і пізнавальний досвід суб’єкта культури | «Перспективи». Соціально-політичний журнал. Філософія, політологія, соціологія. – Держ.заклад «Південноукраїнськи нац.. пед.. ун-т ім.К.Д.Ушинського». – Одеса, 2014. – № 1(59). –С.121-126. |
6. | Нежельченко О.І. | Професійна самосвідомість студентів-дефектологів | Тези звітної наукової конференції філософського факультету Львівського національного університету імені І.Франка. – Львів: Видавничий цент ЛНУ ім. І.Франка, 2014. – С.324- |
7. | Нежельченко О.І. | Особливості професійної самосвідомості студентів-дефектологів дефектологів | Geneva (Switzerland). the sth of August. 2014/Publishing Center of the European Associalion of pedagogies and pshychologists «Science», Geneva,2014, V 2. – P. 226-233. 2014, V 2. – P. 226-233. |
8. | Проц М.О. | Громадська і педагогічна діяльність Ольги Бачинської (до 140-річчя з дня народження) | Товариство «Рідна школа»: Історія і сучасність: Наук. альм. Ч.7. Львів: Вид-во Львів. край. т-ва «Рідна школа», 2014. – С. 269-278. |
9. | Стахів М.О. | Комунікативні девіації в педагогічному спілкуванні та шляхи їх усунення | Обрії. Науково-педагогічний журнал. №2 (39).Івано-Франківськ, 2014. – С. 76-79. |
10. | Стахів М.О. | Комунікативний етикет як складова професійної компетентності педагога | Педагогіка і психологія професійної освіти, 2014. – № 4. – С.88-97. |
11. | ЛенівЗ.П. Пасічник І. | Особливості застосування казкотерапії для розвитку монологічногомовлення в дітей із ЗНМ | Вісник «Українська асоціація корекційних педагогів»Корекційна освіта № 1/2014.м.Київ. – С.25-30. |
12. | Ленів З.П. | Підготовка кадрів для створення оптимальних умов дітям із порушеннями психофізичного розвитку в інклюзивному середовищі | Науковий, навчальний, інформаційний журнал «Особлива дитина: навчання і виховання» № 3. Київ, 2014. – С.13-19. |
13. | Корнят В.С. | Структура діагностичних умінь соціальних педагогів | Освітологічний дискурс: електронне наукове фахове видання – Київ, Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014. №3 (7) – С. 125-134. |
14. | Корнят В.С. | Форми та методи формування діагностичних умінь майбутніх соціальних педагогів у процесі професійної підготовки | Педагогічний процес: теорія і практика : збірник наукових праць. – Київ «Едельвейс», 2014. – Випуск 3. – С. 83-86. |
15. | Корнят В.С. | Роль самостоятельной работы в процессе профессиональной подготовки будущих социальных педагогов | Исследование традиционных и новых тенденций, закономерностей, факторов и условий функционирования и развития в экономике, проектном менеджменте, образовании, юриспруденции, языкознании, культурологии, экологии, зоологии, химии, биологии, медицине, философии, социологии, истории, растенениеводстве : сборник научных статей по итогам международной научно-практической конференции – Санкт-Петербург : Изд-во «КультИнформПресс», 2014. – С. 69-70. |
16. | Когут Н.М. | Основні аспекти підготовки вчителя-європейця в університетах Німеччини | Четвертий український педагогічний конгрес. Збірник наукових праць конгресу. Львів:Сполом, 2014. – С.634-638. |
17. | Корнят В.С. | Удосконалення процесу професійної підготовки соціальних педагогів у педагогічних коледжах | Четвертий український педагогічний конгрес. Збірник наукових праць конгресу. Львів:Сполом, 2014. – С.219-225. |
18. | Лозинська С.В. | Основні засади змістового наповнення сучасної дошкільної освіти | Четвертий український педагогічний конгрес. Збірник наукових праць конгресу. Львів:Сполом, 2014. – С.234-239. |
19. | Михайлишин Р.Р. | Особистісно орієнтований підхід у науково-методичній роботі у процесі підготовки майбутнього педагога | Четвертий український педагогічний конгрес. Збірник наукових праць конгресу. Львів:Сполом, 2014. – С.189-196. |
20. | Нос Л.С. | Стан і тенденції сучасних педевтологічних досліджень в Україні | Четвертий український педагогічний конгрес. Збірник наукових праць конгресу. Львів:Сполом, 2014. – С.585-590. |
21. | Проц М.О. | Система виховання в авторських школах України (друга половина ХХ – початок ХХІ століття) | Четвертий український педагогічний конгрес. Збірник наукових праць конгресу. Львів:Сполом, 2014. – С.463-468. |
22. | Стахів М.О. | Українська етнопедагогіка у контексті розвитку сучасної педагогічної науки і практики | Четвертий український педагогічний конгрес. Збірник наукових праць конгресу. Львів:Сполом, 2014. – С.319-326. |
23. | Субашкевич І.Р. | Медіаосвітні технології формування ціннісно-смислової сфери студентської молоді | Четвертий український педагогічний конгрес. Збірник наукових праць конгресу. Львів:Сполом, 2014. – С.403-408. |
24. | Нос Л.С. | Підготовка майбутніх учителів початкової школи до інноваційної діяльності в сучасних умовах | Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми // Зб. наук. пр. – Випуск 38 / [Редкол.: І. А. Зязюн (голова) та ін.] – Київ-Вінниця: ТОВ фірма «Планер» 2014.– Вип. 25. – С. 363-366. |
25. | Нос Л.С. | Можливості використання прогресивних ідей канадського досвіду у вищих педагогічних закладах України | Наукові записки Малої академії наук України : (збірник наукових праць). – Серія :Педагогічні науки, 2014.– Вип. 5. – С. 279 – 287. |
26. | Лозинська С.В. | Вітчизняні педагоги-дошкільники про роль і місце трудового виховання в розвитку дитини (історичний аспект) | Педагогічний альманах: Збірник наукових праць / Херсон: КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» – 2014. – №20. – С. 298 – 301. |
|
27. | Дрібнюк Н.Т | Внесок у музичну шевченкіану композиторів зарубіжжя | Збірник матеріалів і тез. Дрогобич, 2014. – С.3-11. |
28. | Ленів З.П. | Соціокультурні аспекти та концептуалізація застосування арт-терапії у процесі підготовки українських педагогів нової генерації | Львівсько-Ряшівські наукові зошити»: Культура – Мистецтво – Освіта – Терапія в міжнародній перспективі. – Львів-Ряшів, 2014. – Вип.2. – С. 104 -115. |
29. | Ленів З.П. | Модифікація та адаптація навчально-методичного забезпечення в процесі інклбзії:контекст міжнародного досвіду | Тези доповідей ХІУ міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми навчання та виховання людей в інтегрованому освітньому середовищі у світлі реалізації конвенції ООН про права інвалідів». – Київ. Університет «Україна», 2014. – С.37-39. |
30. | Сав’як Л.О., Призванська Р.А., Дрібнюк Н.Т. | Застосування логоритміки як виду інтерактивної музикотерапії з психокорекційної метою: практичний аспект | Львівсько-Ряшівські наукові зошити»: Культура – Мистецтво – Освіта – Терапія в міжнародній перспективі. – Львів-Ряшів, 2014. – Вип.2. – С. 163-172. |
31. | Стахів М.О. | Розробка комунікативної компетенції майбутнього вчителя на основі етнокультурних цінностей для горян українських Карпат | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. Наукове видання. Серія соціальних і гуманітарних наук. Том 1, № 2, 3. Івано-Франківськ, 2014. – С. 240-244. |
32. | Ленів З.П. Призванська Р.А. | «Ресурсність музикотерапії в психокорекції дітей із особливими потребами | Простір арт-терапії: ресурси зцілення: Матеріали ХІ міжнародної міждисциплінар-ної науково-практичної конференції /За ред.наук. ред. А.П.Чуприкова. – К.:Золоті ворота, 2014. – С.151-153. |
33. | Ленів З.П. | Особливості реалізації інклюзії та підготовки відповідних фахівців: проблеми, досвід, перспективи | Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія:Збірник наукових праць. – К.: МПУ імені М.П.Драгоманова, 2014. – Вип.28. – С.119-125. |
34. | Назарук Л.М. | Розвиток обдарованості учнів у соціально-виховному середовищі навчального закладу | Вісник Прикарпатського університету. Серія «Педагогіка». Івано-Франківськ, 2014. |
– С.15-18. | |||
35. | Когут Н.М. | Креативність у підготовці вчителів іноземних мов початкових класів | Вісник науково-методичних досліджень Вінницького гуманітарно-педагогічного коледжу / [ред. кол.: Заболотний В.Ф. (гол. ред.) та інші]. – Вінниця: ТОВ «Вінницька міська друкарня», 2015. – Випуск 1(13). – С.15-17. |
36. | Гуляйгородська О.М. | Соціокультурний аспект у викладанні іноземних мов | Вісник науково-методичних досліджень Вінницького гуманітарно-педагогічного коледжу / [ред. кол.: Заболотний В.Ф. (гол. ред.) та інші]. – Вінниця: ТОВ «Вінницька міська друкарня», 2015. – Випуск 1(13). – С.47 -49. |
37. | Михайлишин Р.Р. | Педагогічна практика як фактор професійно-педагогічної підготовки майбутнього вчителя початкових класів | Матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції «Актуальні проблеми підготовки майбутніх вчителів початкової школи в умовах гуманізації вищої освіти». – Хмельницький, 2015. – С. 87-90. |
38. | Стахів М.О. | Педагогічна комунікація як складова професійної підготовки вчителів початкових класів в умовах гуманізації вищої освіти | Матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції «Актуальні проблеми підготовки майбутніх вчителів початкової школи в умовах гуманізації вищої освіти». – Хмельницький, 2015. – С. 14-16. |
39. | Нос Л. С. | Підготовка майбутніх учителів початкової школи до впровадження інноваційних технологій у начально-виховний процес | Матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції «Актуальні проблеми підготовки майбутніх вчителів початкової школи в умовах гуманізації вищої освіти». – Хмельницький, 2015. – С. 135-137. |
40. | Думич О.М., Породько М.І., | Організаційно-методичні аспекти застосування індивідуального і диференційованого підходу у фізичному вихованні учнів молодшого шкільного віку | Молода спортивна наука України: зб. наук. праць з галузі фізичного виховання, спорту і здоров’я людини. Вип. 19: у 4-х т. – Л.: ЛДУФК, 2015. – Т.2. – С.75-80. |
41. | Рудкевич Н.І. | Процес етнокультурної соціалізації студентів у розумінні соціальної педагогіки | Суспільні проблеми сучасної соціології, психології та соціальної роботи: зб. наук. праць ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з соціології, психології та соціальної роботи, м. Херсон, –2015. – С.120-123. |
43. | Рудкевич Н.І. | Велике місто як фактор соціалізації молоді | Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Соціальна робота як правозахисна професія», м.Чернівці. – С,138-141. |
44. | Сурмач О. І. | До питання про діяльність митрополита А.Шептицького в роки німецької окупації | Наукові праці історичного факультету Запорізького національного університету. – Запоріжжя: ЗНУ, 2015. – Вип. 42. – С.329 – 341. |
45. | Сурмач О. І. | Виховання та освіта в контексті соціальних функцій музею | Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: Історія. – Вид-во ТНПУ ім. В.Гнатюка, 2015. – Вип. 1. – Ч.3. – С. 171- 186. |
46. | Сурмач О. І. | Музей як соціокультурне явище сучасного суспільства | Гілея: науковий вісник. – Київ, 2015. Вип.95. – С.97-107. |
47. | Сурмач О. І. | Митрополит А. Шептицький і український національно-визвольний рух у період німецької окупації (1941-1944 рр.) | Військово-науковий вісник. – Львів: АСВ, 2015. – Вип. 23. С.101-115. |
48. | ДумичО.М Задорожна О | Формування потреби в уроках фізичної культури для учнів молодшого шкільного віку | Проблеми формування здорового способу життя молоді: Матеріали V Всеукраїнської науково-практичної конференції; Під. заг. ред.Сіренко Р.Р. – Львів: Видавничий центр ЛНУ ім. І. Франка, 2015. – С. 18-24. |
49. | ДумичО.М. Задорожна О | Вплив режиму рухової активності на розвиток фізичних якостей учнів молодшого шкільного віку | Проблеми формування здорового способу життя молоді: Матеріали V Всеукраїнської науково-практичної конференції; Під. заг. ред. Сіренко Р.Р. – Львів: Видавничий центр ЛНУ ім. І. Франка, 2015. – С. 25-31. |
50. | Породько М.І. | Історичні аспекти розвитку фізичної культури та спорту в Галичині | Проблеми формування здорового способу життя молоді: Матеріали V Всеукраїнської науково-практичної конференції; Під. заг. ред. Сіренко Р.Р. – Львів: Видавничий центр ЛНУ ім. І. Франка, 2015. – С. 271-276. |
Породько І. | |||
Стасів П. | |||
51. | ПородькоМ.І. ПородькоІ. Олійник У. | Дослідження використання рухливих ігор для покращення фізичної підготовленості дітей молодшого шкільного віку | Проблеми формування здорового способу життя молоді: Матеріали V Всеукраїнської науково-практичної конференції; Під. заг. ред. Сіренко Р.Р. – Львів: Видавничий центр ЛНУ ім. І. Франка, 2015. – С. 69-76. |
52. | Захарків М.І. | Developing Thinking Skills | Англійська мова і література Науково-методичний журнал № 10-11 (452-453), 2015. – С. 2-4. |
53. | Стахів М.О. | Формування професійної компетентності вчителя початкових класів в умовах ступеневої вищої освіти | Молодий вчитель. Науковий журнал № 4(19). Ч. 3. 2015– С. 40-43. |
54. | Стахів М.О. | Шевченкове слово як засіб виховання нової генерації педагогів | Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки. № 3 (336), Черкаси, 2015. – С.7-11 |
55. | Стахів М.О. | Шляхи формування комунікативно компетентної особистості вчителя початкових класів | Педагогіка в системі гуманітарного знання. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції. – Херсон:Видавничий дім «Гельветика, 2015. – С.137-141 |
56. | Ленів З.П. | Передумови формування інноваційного освітнього середовища ВНЗ у сучасних умовах | Гуманітарний вісник ДННЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» – Додаток1 до Вип.35, Том УІІ (58): Тематичний випуск: Вища освіта України у контексті інтеграції до Європейського освітнього процесу. – К.: Гнозис, 2015. –С.158 -167. |
57. | Деркач Ю.Я., Нос Л.С., Стахів М.О. | Порівняльний аналіз професійного розвитку вчителів загальноосвітніх шкіл в Україні та Канаді | Nowoczesna edukacja: fіlozofia, іnnowacja, doswiadczenie. – №1. Wyzsza Szkoîa Informatyki і Umiejçtnosci, 2015. -C.109-112. |
58. | Назарук Л.М. | Проблема морально-етичного й естетичного у творчій спадщині Г.П.Васяновича | Григорій Васянович – син співучого Полісся. Львів «Сполом», 2015. – С. 225-228. |
59. | Банковський К.Й. | Проблема рухової активності людини в умовах техногенної цивілізації | Матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Проблеми та перспективи розвитку спортивно-технічних і прикладних видів спорту та екстремальної діяльності» [Текст]. – Львів: Сполом, 2015. – С.11-23. |
60. | Михайлишин Р.Р. | В гармонії з життям | Григорій Васянович – син співучого Полісся. Львів «Сполом», 2015. – С.80, 149-152. |
61. | Призванська Р.А. | Розвиток комунікативних навиків у дітей з аутистичними розладами засобами музикотерапії | Збірник матеріалів Міжнародної конференції «Роль музикотерапії в практиці, дослідженннях та освіті». – Братислава, |
2015. – С.238-245. | |||
62. | Михайлишин Р.Р. | Концепція української національної освіти та виховання у педагогічній спадщині Івана Ющишина | Педагогічний дискурс: зб. наук. праць / гол. ред.. І.М.Шоробура. – Хмельницький: ХГПА, 2015. – Вип. 18 – С.147-151. |
63. | Шукалович А.М. | Ірландська модель державотворення: критерії успіху ірландців очима українців Східної Галичини | Історична панорама: Збірник наукових статей ЧНУ. Спеціальність «Історія». – Чернівці : Чернівецький нац. ун-т, 2015. – Вип. 20. – С. 81-95. |
Навчально-методичні матеріали:
Самостійні заняття з фізичного виховання для студентів І-ІІ-х курсів. [методична розробка ] [К.Банковський ] / – Львів, Малий видавничий центр, 2014р. – 56с.
Основи методики організації раціонального харчування студентів [методична розробка ] [К.Банковський ] / – Львів, Малий видавничий центр, 2014р. – 56с.
Завдання для самостійної роботи студентів з курсу «Культурологія». [Т.Бичкова ] / – Львів, Малий видавничий центр, 2014р. – 121с.
Навколо світу. [методичні рекомендації] [Олена Гуляйгородська ] / – Львів, Малий видавничий центр, 2014р. – 50с.
Методичні рекомендації до підготовки семінарських занять з релігієзнавства / О.Івах – Львів: Малий видавничий центр, 2014. – 26с.
Світові системи освіти. [методичні рекомендації] [Н.Когут ] / – Львів, Малий видавничий центр, 2014р. – 60с.
Курань Т., Дрібнюк Н., Дацюк М. Мелодії калинового краю//методичний посібник. – Дрогобич, 2014. – Посвіт. – 257с.
Лепеха Л.П. Організація та забезпечення психолого-педагогічного супроводу навчально-виховного процесу дітей з порушеннями психофізичного розвитку і інклюзивному середовищі. – Львів:Малий видавничий центр, 2014. – 80с.
Плавання у дошкільних навчальних закладах. [М.Максимов]- Львів: Малий видавничий центр, 2014р. – 24с.
Психолого–педагогічні засади і методи педагогічного контролю та оцінювання навчальних досягнень студентів [методичні рекомендації][ Р.Михайлишин ] / – Львів: Малий видавничий центр, 2014р. – 54с.
Валеологічна освіта – важлива складова фізичного розвитку та виховання дітей дошкільного віку в сучасному дошкільному навчальному закладі. [Методична розробка ][Т.Нежура ] / – Львів, Малий видавничий центр, 2014р. – 34с.
Організація уроків образотворчого мистецтва в початковій школі. [навчально-методичний посібник ] [Н.Новосельська] / – Львів, Малий видавничий центр, 2014р. – 80с.
Тренінг адаптації студентів-першокурсників до навчання цу ВНЗ [методичні рекомендації] [ Ю.Остапенко ] / – Львів: Малий видавничий центр, 2014р. – 24с.
Забезпечення якості освіти шляхом активного впровадження педагогічних технологій. [методична розробка ] [Г.Подановська ] / – Львів, Малий видавничий центр, 2014р. – 60с.
Українські фраземи й особливості їх творення. [методичні рекомендації] [О.Соболевська ] / – Львів: Малий видавничий центр, 2014р. – 44с.
Сурмач О. Музейна справа. Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів. – Львів, 2014. – 207с.
Активізація пізнавальної діяльності дітей дошкільного віку у дидактичних іграх природничого змісту. [Н.Шарко] / – Львів: Малий видавничий центр, 2014р. – 64с.
Національно-визвольна війна українського народу середини ХМІІ ст. [методичні рекомендації] / А.Шукалович – Львів:Малий видавничий цент, 2014. – 54с.
Івах О. Соціологія. Навчально-методичний посібник. – Львів: Видавництво «Растр», 2015. – 150с.
Проц М. Педагоги-новатори України: Навчальний посібник/ Марта Проц. – Львів: Бадікова Н.О., 2015. – 148с.
Участь викладачів у міжнародних, всеукраїнських,
обласних та міжвузівських конференціях, семінарах, виставках тощо 2014/2015н.р.
Рівень заходу, місце та час проведення |
З якої проблеми |
Прізвище, ім’я, по батькові |
Тема виступу |
Міжнародна науково-практична конференція
16-18 вересня 2014 р. м.Одеса |
Політика і філософія. Доля мистецтва у XXI ст. | Черепанова С.О. | Доповняльність філософського-наукового-художнього пізнання як проблема філософії освіти
|
19-21.09.2014р.
м. Ченстухова (Республіка Польща)
|
Освіта – між традицією і сучасністю | Михайлишин Р.Р. | Внесок Івана Ющишина в розвиток української журналістики (перша третина 19 століття) |
II Міжнародна науково-практична конференція
23–25 вересня 2014 р. м.Одеса |
Міжкультурна комунікація: проблеми та перспективи» | Черепанова С.О. | Філософія освіти: переклад як пізнання «іншої» реальності у крос-культурному просторі |
ХV Міжнародна науково-практична конференція.
27 вересня 2014 р. м.Одеса |
Освіта і доля нації | Черепанова С.О. | Культуротворчий модус філософії освіти: І. Кант – Г.Сковорода |
Всеукраїнська науково-практична конференція
29 вересня 2014р. м. Хмельницький |
Модернізація змісту дошкільної освіти в контексті сучасних вимірів | Кос Л.В. | Підготовка майбутнього педагога дошкільної освіти до використання інновацій у процесі формування комунікативної компетенції дошкільників |
Всеукраїнська науково-практична конференція
29 вересня 2014р. м. Хмельницький |
Модернізація змісту дошкільної освіти в контексті сучасних вимірів | Михайлишин Р.Р. | Вихователь у контексті особистісно-орієнтованої технології |
Всеукраїнська наукова інтернет-конференція
14 жовтня 2014 р. |
Актуальні питання соціально-філософської думки | Черепанова С.О. | Гуманітарно-ціннісні основи філо
софії освіти: Україна та європейські виклики |
ІV Всеукраїнський педагогічний конгрес
15-16 жовтня 2014р. м. Львів |
Реформування освітньої системи в Україні в контексті європейської інтеграції | Михайлишин Р.Р. | Особистісно орієнтований підхід у науково-методичній роботі у процесі підготовки майбутнього педагога |
ІV Всеукраїнський педагогічний конгрес
15-16 жовтня 2014р. м. Львів |
Реформування освітньої системи в Україні в контексті європейської інтеграції | Корнят В.С. | Удосконалення процесу професійної підготовки соціальних педагогів у педагогічних коледжах |
ІV Всеукраїнський педагогічний конгрес
15-16 жовтня 2014р. м. Львів |
Реформування освітньої системи в Україні в контексті європейської інтеграції | Стахів М.О. | Українська етнопедагогіка у контексті розвитку сучасної педагогічної науки і практики |
ІV Всеукраїнський педагогічний конгрес
15-16 жовтня 2014р. м. Львів |
Реформування освітньої системи в Україні в контексті європейської інтеграції | Субашкевич І.Р. | Медіаосвітні технології формування ціннісно-смислової сфери студентської молоді |
ІV Всеукраїнський педагогічний конгрес
15-16 жовтня 2014р. м. Львів |
Реформування освітньої системи в Україні в контексті європейської інтеграції | Проц М.О. | Система виховання в авторських школах України (друга половина ХХ – початок ХХІ століття) |
ІV Всеукраїнський педагогічний конгрес
15-16 жовтня 2014р. м. Львів
|
Реформування освітньої системи в Україні в контексті європейської інтеграції | Черепанова С.О. | Гуманітарно-культуротворча стратегія філософії освіти і європейські виклики |
ІV Всеукраїнський педагогічний конгрес
15-16 жовтня 2014р. м. Львів |
Реформування освітньої системи в Україні в контексті європейської інтеграції | Ленів З.П. | Передумови формування інноваційного освітнього середовища ВНЗ у сучасних умовах |
Видані наукові праці в 2013/2014 навчальному році
№ п/п |
Прізвище та ініціали автора |
Назва наукової праці |
Назва видання, рік видання |
1 |
2 |
3 |
4 |
|
Шукалович А.М. | Володимир Левицький про визвольний рух народів Британської Індії (початок 1930-х рр.) | Наукові праці історичного факультету Запорізького
національного університету. – Запоріжжя: ЗНУ, 2013. – Випуск ХХХУ. – С.329- 333. |
|
Шукалович А.Н. | Ирландская проблема в украинской историографии (1880 – 1930 –е гг.) | Ежемесячный научный журнал Актуальные проблемы гуманитарных и естественных наук № 08 (55) август 2013. – Москва, 2013. – С.75 -78. |
|
Сірант Н.П. | Виховний захід «І на тім рушникові» | Відкритий урок: розробки, технології, досвід» № 11. (листопад) – Київ, «Плеяда», 2013. – С.76 – 79. |
|
Кашуба Л.В. | Методичні поради щодо уроків навчання грамоти за новим підручником «Буквар» | Науково-методичне забезпечення освітньої діяльності в області. Методичний вісник № 49 / УкладачіА.Б.Іванко, А.С.Бик. – Кіровоград: Видавництво КОІППО імені В.Сухомлинського, 2013. – С. 110-114. |
|
Стахів М.О. | Реалізація комунікативно-компетентнісного підходу до навчання української мови в процесі підготовки вчителів початкових класів для роботи в гірських школах | Гірська школа Українських Карпат. Наукове фахове видання з педагогічних наук № 8-9. – Івано-Франківськ, 2013. – С.131-133. |
|
Михайлишин Р.Р. | Учитель у педагогічній спадщині Олександра Духновича
|
Олександр Духнович [Текст]: наук. праці / упоряд. та наук. ред. Д. Герцюк, П.Сікорський. – Львів: «Сполом», 2013. – С.94-102. – (Серія: Видатні українські педагоги, вип.3) |
|
Кметь І.Ф. | Народознавчі ідеї у творчій спадщині О.Духновича | Олександр Духнович [Текст]: наук. праці / упоряд. та наук. ред. Д.Герцюк, П.Сікорський. – Львів: «Сполом», 2013. – С.90-93. – (Серія: Видатні українські педагоги, вип.3) |
|
Михайлишин Р.Р. | Антон Макаренко про роль особистості педагога у вихованні молодого покоління | Матеріали звітних наукових конференцій кафедри загальної та соціальної педагогіки. – Львів:ЛНУ імені Івана Франка, 2013. – Вип.12. – С.46-50. |
|
Сірант Н.П. | Особливості подружніх конфліктів у молодій сім’ї | Збірник матеріалів У Всеукраїнської науково-практичної заочної конференції. – Миколаїв, 2013. – С. 176- 177. |
|
Бойко Г.О. | Підготовка вчителів початкових класів відповідно до Державного
стандарту початкової загальної освіти
|
Англійська мова та література. Науково-методичний журнал № 34-36. грудень 2013р. – С.3-8. |
|
Михайлишин Р.Р. | Професійно-педагогічна творчість – складова фахової підготовки сучасного вихователя. | Дошкільна освіта у сучасних вимірах: збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (Хмельницький, 24-25 вересня 2013року. – Хмельницький: ХГПА, 2013. – С191-196.
|
|
Михайлишин Р.Р. | Психолого-педагогічні аспекти навчально-професійної діяльності студентів ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації | Збірник матеріалів науково-практичної конференції «Формування професійних компетенцій випускника вищого навчального закладу І-ІІ рівнів акредитації». – Черкаси, 2013. – С.85-95.
|
|
Биць Н.М. | Моральність у сучасному світі: філософсько-педагогічний погляд | Тенденції розвитку педагогіки та психології в ХХІ столітті: Збірник наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції : (6-7 грудня 2013р., м. Одеса). Одеса: ГО «Південна фундація педагогіки». – С.80 – 82. |
|
Биць Н.М. | Духовність сімейних цінностей як проблема філософії освіти | «Освіта і доля нації». Освіта, світоглядна культура, життєтворчість: Матеріали ХІУ Міжнародної науково-практичної конференції (11-12 жовтня 2013р.) / Харк. нац.. пед.. ун-т ім. Г.С.Сковороди. – Харків: ХНПУ, 2013. – С. 40-43. |
|
Кащуба Л.В.,
Лепеха Л.П. |
Роль ПМПК у розбудові інклюзивної освіти в Україні | Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Випуск ХХІІІ, частина 1. Серія соціально-педагогічна. – Кам’янець-Подільський «Медобори – 2006», 2013. – С. 76 -83. |
|
Рибак Ю.В.
Муращук О.М. |
Корекційно-розвивальна робота із формування комунікативної компетенції засобами альтернативної комунікації з дітьми із розладами спектру аутизму | Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Випуск ХХІІІ, частина 1. Серія соціально-педагогічна. – Кам’янець-Подільський «Медобори – 2006», 2013. – С. 76 -83. |
|
Сивик Г.Є. | Анімалотерапія у роботі з дітьми з розладами спетру аутизму | Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Випуск ХХІІІ, частина 3. Серія соціально-педагогічна. – Кам’янець-Подільський «Медобори – 2006», 2013. – С. 287 -295. |
|
Коссак Б.-В.Й., Панишко Ю.М. | Віктор Михайлович Сідельніков. До 85-річчя від дня народження | Феномен людини. Здоровий спосіб життя [Текст]: зб.наук. ст. / За ред. доц. Ю.М.Панишка. – Львів, 2013. – Вип.20. – С. 56 -58. |
|
Лепеха Л.П. | Особливості діяльності психолого-медико-педагогічної консультації на сучасному етапі | Інформаційно-освітній простір: технологічні концепти формування і розвитку. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції. – Київ, 2013. – С. 90-93. |
|
Проц М.О. | Історіографія теорії і практики розвитку авторської школи (др. пол. ХХ – початок ХХІ ст.) в контексті історії вітчизняної педагогічної науки
|
Сучасні наукові дослідження та їх практичне застосування. – Одеса, 2013. (Інтернет видання) |
|
Думич О.М. | Вплив режиму на стан здоров’я молодшого школяра | Проблеми формування здорового способу життя молоді:Матеріали ІУ Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, магістрів та аспірантів; Під. заг. ред. Сіренко Р.Р. – Львів: Видавничий центр ЛНУ імені Івана Франка, 2013. – С.81-84.
|
|
Ленів З.П. | Науково-методичні засади виховання засобами мистецтва В.О.Сухомлинського в сучасних арт-терапевтичних технологіях
|
Збірник матеріалів науково-практичного семінару. – Львів, 2013. – С.4-8. |
|
Стахів М.О. | Рідна мова як чинник громадянського виховання у педагогічній спадщині В.О. Сухомлинського | Збірник матеріалів науково-практичного семінару. – Львів, 2013. – С.9-11.
|
|
Кашуба Л.В. | Гуманно-особистісна педагогіка В.Сухомлинського – першооснова навчально-виховної діяльності вчителя початкових класів: інклюзивний аспект
|
Збірник матеріалів науково-практичного семінару. – Львів, 2013. – С.12-18. |
|
Василенко І.Я. | Гуманістичні ідеї В.О.Сухомлинського в науково-методичному контексті сьогодення
|
Збірник матеріалів науково-практичного семінару. – Львів, 2013. – С.19-22.
|
|
Михайлишин Р.Р. | Духовно-гуманістичне виховання в теорії і практиці
В.О. Сухомлинського
|
Збірник матеріалів науково-практичного семінару. – Львів, 2013. – С. 23-30. |
|
Лозинська С.В. |
ВАСИЛЬ СУХОМЛИНСЬКИЙПРО МОРАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ
|
Збірник матеріалів науково-практичного семінару. – Львів, 2013. – С.31-34. |
|
Нос Л.С. | Питання педагогічної майстерності в теоретико-практичному доробку
В.О. Сухомлинського
|
Збірник матеріалів науково-практичного семінару. – Львів, 2013. – С.35-37.
|
|
Деркач Ю.Я. | Професійний розвиток учителя крізь призму естетичного виховання в працях В.О. Сухомлинського
|
Збірник матеріалів науково-практичного семінару. – Львів, 2013. – С.38-42. |
|
Курилович А.Ю. |
Художні твори Василя Сухомлинського для дітей як джерело виховання цінностей та культурної ідентифікації |
Збірник матеріалів науково-практичного семінару. – Львів, 2013. – С.43-46. |
|
Новосельська Н.Т. | Образотворче мистецтво як одна із технологій творчого
розвитку учнів початкової школи в концепціях В.О. Сухомлинського |
Збірник матеріалів науково-практичного семінару. – Львів, 2013. – С.47- 53. |
|
Корнят В.С. | Критерии сформированности диагностических умений социального педагога | Дискуссия. Журнал научных публикаций № 10 (40). Ноябрь. – Екатеренбур, 2013. – С.154-156. |
|
Шалаєва О.З. | Фактори впливу на формування комунікативних основ англомовної компетенції у дітей дошкільного віку з вадами мовлення | Матеріали ХУ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Проблеми та перспективи розвитку науки на початку третього тисячоліття у країнах СНД // Збірник наукових праць. – Переяслав- Хмельницький, 2013. – С.157-159. |
|
Черепанова С.О. | Філософія освіти і феномен культуротворчості: методологічні основи дослідження | Вчені записки Таврійського національного університету імені В.І.Вернадського. Науковий журнал. Серія «Філософія. Культурологія. Політологія. Соціологія». –Сімферополь, 2013. – Том 24 (65). ‒ № 1-2. – С. 213 – 220. |
|
Черепанова С.О. | Світоглядно-цілісні основи соціалізації поколінь | Крим-Донбас: історико-культурні взаємозв’язки: матеріали
Всеукраїнського міжвузівського науково-практичного семінару 20-21 вересня 2013р. – м. Севастополь: СевНТУ, 2013. – С.41- 50. |
|
Черепанова С.О. | Екзистенціально-буттєвісний модус філософії освіти і життєтворчість особистості | Збірник статей ІУ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Особистість в екстремальних умовах» [за ред.О.Кровопишиної, Б.І. Шуневича]. – У 2 ч. – Ч.1. – Львів:ЛДУ БЖД, 2013. – С.72-77. |
|
Черепанова С.О. | Філософія освіти:духовність родового самопізнання | Вісник ХНПУ ім.Скороводи «Філософія». – Харків: ХНПУ, 2013. – Вип 41. – Ч.І. – С.300-313. |
|
Черепанова С.О. | Крос культурні рефлексії філософії освіти і нова раціональність | «Перспективи». Соціально-політичний журнал. Філософія, політологія, соціологія. – Одеса, 2013. – № 2 (56). – С.127 -132. |
|
Черепанова С.О. | Павел Флоренский: сакральное искусство, духовный смысл пространственности и нецелесообразность экспонирования икон в музеях | Митець і Музей: шляхи взаэмодії. Матеріали наукової конференції. – Одеса, 2013. – С.102-103. |
|
Черепанова С.О. | Філософія освіти: родове самопізнання і соціалізація поколінь | За щасливу Україну – державу гендерної рівності. Матеріали ІУ Гендерного Форуму. –Севастополь, 2013. – С.10-11. |
|
Черепанова С.О. | Екзистенція комунікативної інтерсуб’єктивності як проблема філософії освіти | Гуманізм. Людина. Екзистенція. Матеріали ХХУ міжнародних людинознавчих філософських читань. –Дрогобич, 2013. – С.262-264. |
|
Черепанова С.О. | Світоглядно-ціннісний потенціал філософії освіти | Науковий вісник національного лісотехнічного університету України: збірник науково-технічних праць. – Львів: РВВНЛТУ України. – 2013. – Вип.23.18. – С.401-408. |
|
Курилович А.Ю. | Теоретичні основи екологічного виховання молодших школярів | Вісник Прикарпатського національного університету імені В.Стефаника. Педагогіка. Випуск 1. Івано-Франківськ, 2013. – С.108-112. |
|
Сірант Н.П. | Сімейне виховання | Відкритий урок: розробки, технології, досвід» № 1. (січень) – Київ, «Плеяда», 2013. – С.77. |
|
Михайлишин Р. Р. | Іван Ющишин про вивчення Шевченка в Галичині (кінець ХУІІ – початок ХІХ ст.) | Матеріали наукової конференції «Філософсько-педагогічні погляди Т.Г.Шевченка і сучасність», 5 бер. 2014р. [Текст]. – Львів: Сполом, 2014. – С.97-105. |
|
Верхоляк М.Р. | Соціально-педагогічні ідеї В.О.Сухомлинського | Психолого-педагогічні погляди
В.Сухомлинського на навчально-виховний процес/ Збірник матеріалів міжкафед-рального науково – методич-ного семінару факультету психології ЛьвДУВС: 27 листопада 2013р. // Упоряд. Ю.Р.Сурмяк. Львів: Ліга Прес, 2014. – С.15-18. |
|
Каспрук І.М. | Музично – естетичне виховання у педагогічній спадщині Василя Сухомлинського | Психолого-педагогічні погляди В.Сухомлинського на навчально-виховний процес/ Збірник матеріалів міжкафед-рального науково – методич-ного семінару факультету психології ЛьвДУВС:27 листопада 2013р. // Упоряд. Ю.Р.Сурмяк. Львів: Ліга Прес, 2014. – С.55-59. |
|
Кос Л.В. |
Особливості морального виховання дітей та підлітків засобами фольклору в педагогічній спадщині Василя Сухомлинського
|
Психолого-педагогічні погляди Василя Сухомлинського на навчально-виховний процес/ Збірник матеріалів міжкафед-рального науково – методичного семінару факультету психології ЛьвДУВС:
27 листопада 2013р.// Упоряд. Ю.Р.Сурмяк. Львів: Ліга Прес, 2014. – С.76-82. |
|
Михайлишин Р.Р. |
Самовиховання як чинник розвитку особистості у педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського |
Психолого-педагогічні погляди Василя Сухомлинського на навчально-виховний процес / Збірник матеріалів міжкафед-рального науково – методичного семінару факультету психології ЛьвДУВС:
27 листопада 2013р.// Упоряд. Ю.Р.Сурмяк. Львів: Ліга Прес, 2014. – С. 135-141.
|
|
Курилович А.Ю. | Екологічне виховання молодших школярів засобами народної творчості | Збірник наукових доповідей «Актуальні наукові дослідження. Від теорії до практики» (30.03 -31.03. 2014) – Варшава, 2014. – С.32-35. |
|
Банковський К.Й. | Удосконалення та контроль стенограмної підготовленості ралійних екіпажів | Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференція з міжнародною участю «Проблеми та перспективи розвитку спортивно-технічних і прикладних видів спорту та екстремальної діяльності», 11-12 квіт. 2014р. [Текст]. – Львів.: Сполом, 2014. – С.150-156. |
|
Думич О.М. | Аспекти формування здорового способу життя у школярів молодшого шкільного віку | Матеріали У Всеукраїнської науково-практичної конференції «Теоретико-методичні основи організації фізичного виховання молоді». Львів, Видавничий центр ЛНУ імені Івана Франка, 2014. – С.207-211. |
|
Породько М.І. | Попередження порушень постави у дітей молодшого шкільного віку | Матеріали У Всеукраїнської науково-практичної конференції «Теоретико-методичні основи організації фізичного виховання молоді». Львів, Видавничий центр ЛНУ імені Івана Франка, 2014. – С. 243-248. |
|
Банковський К.Й.
|
Підготовка фахівців ‒ інструкторів для масових видів автомобільного спорту | Проблеми активізації рекреаційно-оздоровчої діяльності населення: матеріали ІХ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю. – Львів:ЛДУФК, 2014. – С.333-335. |
|
Нос Л. С. | Актуальні проблеми підготовки вчителя в Канаді та можливі шляхи їх розв’язання | Навчально-дослідницька діяльність дітей: досвід організації, дидактичні напрацювання, особливості формування навчально-дослідницьких умінь: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. Кіровоград, 2014. – С. 125-127. |
|
Михайлишин Р.Р. | Дитина в українській етнопедагогіці Мирослава Стельмаховича | Розвиток польської та української педагогічної думки (ХІХ-ХХІ ст.). Дитина в педагогічній теорії і практиці. Т.3. – Вроцлав, 2014. – С.51-60. |
|
Михайлишин Р.Р. | Особистість вчителя у педагогічній спадщині Бориса Грінченка | Борис Грінченко [Текст]: наук.праці/ упоряд. та наук. ред. Д.Герцюк, П.Сікорський. – Львів: Сполом, 2014. – С.79-90. (Серія: Видатні українські педагоги, вип. ІУ). |
|
Сірант Н.П. | Дитина у творчості Бориса Грінченка | Борис Грінченко [Текст]: наук. праці/ упоряд. та наук. ред. Д.Герцюк, П.Сікорський. – Львів: Сполом, 2014. – С.91 -104. (Серія:Видатні українські педагоги, вип. ІУ). |
|
Стахів М.О. | Художня література як засіб формування комунікативної компетентності майбутнього педагога (за творами Б.Грінченка) | Борис Грінченко [Текст]: наук.праці/ упоряд. та наук. ред. Д.Герцюк, П.Сікорський. – Львів: Сполом, 2014. – С.119-127. (Серія: Видатні українські педагоги, вип. ІУ). |
|
Кметь І.Ф. | Мовознавчі ідеї Бориса Грінченка як джерело лінгвокультурологічних студій | Борис Грінченко [Текст]: наук. праці/ упоряд. та наук. ред. Д.Герцюк, П.Сікорський. – Львів: Сполом, 2014. – С.129-137. (Серія: Видатні українські педагоги, вип. ІУ). |
|
Гадзало Г.М. | Борис Грінченко про роль книжки та популярних видань на розвиток «доброго морального світогляду дитини | Борис Грінченко [Текст]: наук. праці/ упоряд. та наук. ред. Д.Герцюк, П.Сікорський. – Львів: Сполом, 2014. – С. 139-144. (Серія:Видатні українські педагоги, вип. УІ). |
|
Черепанова С.О. | К.Д.Ушинський: філософські рефлексії і мистецтво педагогіки | Костянтин Ушинський [Текст]: наук. праці / упоряд. та наук. ред. Д.Герцюк, П.Сікорський. – Львів: Сполом, 2014. – С.33-46. (Серія:Видатні українські педагоги, вип. УІ). |
|
Кос Л.В. | Лінгводидактична концепція К.Д.Ушинського | Костянтин Ушинський [Текст]: наук. праці/ упоряд. та наук. ред. Д.Герцюк, П.Сікорський. – Львів: Сполом, 2014. – С.140-147. (Серія: Видатні українські педагоги, вип. УІ). |
|
Михайишин Р.Р. | Учитель та його професійна підготовка в педагогіці К.Д.Ушинського | Костянтин Ушинський [Текст]: наук. праці/ упоряд. та наук. ред. Д.Герцюк, П.Сікорський. – Львів: Сполом, 2014. – С.121 – 132. (Серія: Видатні українські педагоги, вип. УІ). |
|
Гадзало Г.М. | Літературні шедеври К.Д.Ушинського в розвитку духовності дитини | Костянтин Ушинський [Текст]: наук. праці/ упоряд. та наук. ред. Д.Герцюк, П.Сікорський. – Львів: Сполом, 2014. – С.148-153. (Серія: Видатні українські педагоги, вип. УІ). |
|
Деркач Ю.Я. | Естетичне виховання студентів в мовах педагогічного коледжу | Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми /Збірник наукових праць. – Випуск 39. – Київ, 2014. – С.121-125. |
|
Качмарик Х.В. | Психологічний супровід дітей з аутизмом у реалізації індивідуальної програми розвитку | Психологічні виміри культури, економіки, управління.Збірник статей. – Випуск № 3. – Львів: Ліга Прес, 2014. – С.34-38. |
|
Нежельченко О.І. | Особливості професійної самосвідомості студентів ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації | Психологічні виміри культури, економіки, управління.Збірник статей. – Випуск № 3. – Львів: Ліга Прес, 2014. – С.56-60. |
|
Сивик Г.Є. | Психологічна служба в пенітенціарній системі | Психологічні виміри культури, економіки, управління.Збірник статей. – Випуск № 3. – Львів: Ліга Прес, 2014. – С.69-73. |