Іноземна мова ДШВ-11, 12 (Рівень А-1)
Тип: Нормативний
Відділення: циклова комісія гуманітарної та соціально - економічної підготовки
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
1 | 3 | Залік |
2 | 2 | Іспит |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
1 | 72 | ДШВ-11 | Шалаєва О. З., Гуляйгородська О. М. |
Шалаєва О. З., Гуляйгородська О. М. | |||
2 | 34 | ДШВ-11 | Шалаєва О. З., Гуляйгородська О. М. |
Шалаєва О. З., Гуляйгородська О. М. |
Опис курсу
МЕТА ТА ЗАВДАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ “ІНОЗЕМНА МОВА”
Мета навчальної дисципліни “Іноземна мова” надати студентам систематизовані знання з курсу навчання англійської мови, поглибити навички англомовної професійно орієнтованої комунікативної компетентності для забезпечення їхнього ефективного спілкування в академічному та професійному середовищах. Навчальна програма дисципліни розрахована на досягнення рівня володіння мовою А1/A2.
Завдання дисципліни «Іноземна мова» полягає у формуванні, поглибленні та удосконаленні різних видів мовленнєвої діяльності (аудіювання, читання, реферування, письмо, переклад, спілкування у професійній сфері) для формування основних складових іншомовної професійної комунікативної компетентності в контексті розвитку дошкільної освіти в Україні.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен знати:
- лексичний матеріал (теоретичний матеріал із основних темдисципліни);
- визначення основних понять життєвої компетентності дошкільника за базовим компонентом дошкільної освіти;
- значення термінологічної лексики та реплік-кліше наукового етикету, дошкільної педагогіки, комунікації в мережі Інтернет);
- граматичний матеріал (складне речення; типи підрядних речень;непряма мова; граматичні емфатичні конструкції; граматичніособливості та синтаксичні функції інфінітива; функції герундія вреченні; дієприкметникові комплекси, їхні види та синтаксичніфункції);
уміти:
- вільно спілкуватися як на побутовому, так і на професійному рівні;
• формулювати чіткі, детальні повідомлення з різних тем; відстоювати свою точку зору на певну проблему та вичерпно аргументувати всі «за» і «проти»;
• інтерпретувати аутентичні фахові тексти дошкільного спрямування та розуміти на слух до 90% мовлення носія у рамках заданої теми;
• писати резюме з прочитаної статті та розширювати його своїми власними думками; демонструвати ґрунтовні навички ділового та електронного листування; робити українсько-англійський і англо-українські переклади текстів із заданої теми.
володіти:
• уміннями ознайомлювального, аналітичного, проглядовопошукового читання фахових текстів; навичками і вміннями написання та редагування тексту з фаху;
• правилами монологічного і діалогічного мовлення;
• низкою індивідуально-особистісних комунікативно-фахових стратегій.
Програмні компетентності
Найменування навчальної дисципліни: Іноземна мова |
|
Інтегральна компетентність | · Здатність вирішувати типові спеціалізовані задачі в професійній діяльності, що вимагає застосування положень і методів психолого-педагогічної науки та характеризується певною невизначеністю умов, а також нести відповідальність за результати своєї діяльності в освітньому процесі. |
Загальні компетентності (ЗК)
|
· Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.
· Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця в загальній системі знань про природу і суспільство та в розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя. · Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях. · Здатність спілкуватися іноземною мовою. · Здатність використовувати інформаційні та комунікаційні технології. |
Спеціальні компетентності (СК)
|
· Здатність до формування у дітей дошкільного (раннього та передшкільного) віку взаємин з оточенням (предметним, природним, соціальним).
· Здатність до навчання дітей дошкільного (раннього та передшкільного) віку суспільно визнаних морально-етичних норм і правил поведінки. · Здатність до розвитку мовлення у дітей дошкільного (раннього та передшкільного) віку та їхньої взаємодії з однолітками та дорослими. · Здатність до саморозвитку та самореалізації з використанням перспективного педагогічного досвіду, освітніх інновацій у професійній діяльності. · Здатність до комунікативної взаємодії з учасниками освітнього процесу |
Результати навчання | · Виявляти та узагальнювати результати різних видів діяльності дітей дошкільного (раннього та передшкільного) віку з використанням педагогічних технологій
· Здійснювати педагогічну комунікацію з іншими суб’єктами освітнього процесу закладу дошкільної освіти на засадах етики професійного спілкування та оцінювати результативність педагогічної взаємодії · Знати нормативно-правові документи, законодавчі акти у сфері дошкільної освіти і використовувати їх у практичній діяльності · Формувати компетентності у просторі освітніх напрямів роботи закладу дошкільної освіти через організацію самостійної творчої діяльності (ігрової, художньо-естетичної) дітей дошкільного (раннього та передшкільного) віку · Аналізувати перспективний педагогічний досвід в системі дошкільної освіти та використовувати його в подальшій роботі з дітьми дошкільного (раннього та передшкільного) віку |
Рекомендована література
ОСНОВНІ ДЖЕРЕЛА:
- Redston R., Cunningham G., Face2Face. A1/A2 English Profile. Cambridge: Cambridge University Press, 2013. 199 p.
- Ісаєва Г.Т., Комар Р.І., Веселівська В.М., Сологуб Л.В., Шумська О.А. Basic English. Підручник з англійської мови для студентів неспеціальних факультетів університету. 3- тє вид., перероб і допов. Львів: ПАІС, 2007. 272 с.
ДОДАТКОВІ ДЖЕРЕЛА:
- Evans, Virginia Round Up 3. English Grammar Practice. Pearson Education Limited, 2003.
- McCarthy, Michael; O’Dell, Felicity. English Vocabulary in Use. /Elementary/. Cambridge University Press, 1999.
- Redman, Stuart. English Vocabulary in Use. Cambridge University Press, 2003.
- Ісаєва Г.Т. Improve your English. Посібник з англійської мови для самостійної роботи. Львів: ПАІС, 2010.
- Микитенко Н.О., Івасів Н.С., Милик О.В., Веселівська С.М. Ukraine and International Organizations (Україна і міжнародні організації): Навчальний посібник. Львів: Видавничий центр ЛНУ, 2009 (з грифом МОН України)
- Falk, Randee. Spotlight on the USA. Oxford: Oxford University Press, 1993.
- Sheerin S., Seath J., White G. Spotlight on Britain. Second edition. Oxford: Oxford University Press, 1993.
- Longman dictionary of contemporary English. / [director, Della Summers]. New edition. Pearson Education Limited, 2003.
ІНТЕРНЕТ РЕСУРСИ: