Іноземна мова ДШС
Тип: Нормативний
Відділення: циклова комісія гуманітарної та соціально - економічної підготовки
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
1 | 1 | Немає |
2 | 1 | Залік |
3 | Немає | |
4 | Іспит |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
1 | 36 | ДШС-11 | Поляник О. І. |
2 | 68 | ДШС-11 | Поляник О. І. |
3 | 36 | ДШС-21 | Поляник О. І. |
4 | 40 | ДШС-21 | Поляник О. І. |
Опис курсу
Мета навчальної дисципліни – надати студентам систематизовані
знання з курсу навчання англійської мови, поглибити навички англомовної професійно орієнтованої комунікативної компетентності для забезпечення їхнього ефективного спілкування в академічному та професійному середовищах. Здатність комунікувати іноземною мовою .Навчальна програма дисципліни розрахована на досягнення рівня володіння мовою А1/A2.
Предмет: Іноземна мова.
Цілі дисципліни «Іноземна мова»:
– формувати, поглиблювати та удосконалювати різні види мовленнєвої діяльності (аудіювання, читання, реферування, письмо, переклад, спілкування у професійній сфері) для формування основних складових іншомовної професійної комунікативної компетентності в контексті розвитку соціальної роботи в Україні.
– здійснювати спілкування в межах сфер, тем і ситуацій, визначених чинною навчальною програмою;
– розуміти на слух зміст автентичних фахових текстів;
– читати і розуміти автентичні тексти різних жанрів і видів із різним рівнем розуміння змісту;
– здійснювати професійне спілкування у письмовій формі відповідно до поставлених завдань;
– адекватно використовувати досвід, набутий у вивченні рідної мови та інших навчальних предметів, розглядаючи його як засіб усвідомленого оволодіння іноземною мовою;
– використовувати у разі потреби невербальні засоби спілкування за умови дефіциту наявних мовних засобів;
– критично оцінювати інформацію та використовувати її для різних потреб;
– висловлювати свої думки, почуття та ставлення;
– ефективно взаємодіяти з іншими усно, письмово та за допомогою засобів електронного спілкування;
– обирати й застосовувати доцільні комунікативні стратегії відповідно до різних потреб;
– ефективно користуватися навчальними стратегіями для самостійного вивчення іноземних мов.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен знати:
- лексичний матеріал (теоретичний матеріал із основних тем дисципліни);
- визначення основних понять життєвої компетентності працівника соціальної сфери за базовим компонентом соціальної системи освіти;
- значення термінологічної лексики та реплік-кліше наукового етикету, соціальної роботи, комунікації в мережі Інтернет;
- граматичний матеріал (складне речення; типи підрядних речень; непряма мова; граматичні емфатичні конструкції; граматичні особливості та синтаксичні функції інфінітива; функції герундія в реченні; дієприкметникові комплекси, їхні види та синтаксичні функції);
- уміти:
формулювати чіткі, детальні повідомлення з різних тем; відстоювати свою точку зору на певну проблему та вичерпно аргументувати всі «за» і «проти»;
інтерпретувати аутентичні фахові тексти соціального спрямування та розуміти на слух до 90% мовлення носія у рамках заданої теми;
писати резюме з прочитаної статті та розширювати його своїми власними думками; - демонструвати ґрунтовні навички ділового та електронного листування;
- робити українсько-англійський і англо-українські переклади текстів із заданої теми.
- висловлювати свої думки, почуття та ставлення до трагічних подій в Україні.
володіти:
• уміннями ознайомлювального, аналітичного, проглядово-пошукового читання фахових текстів; навичками і вміннями написання та редагування тексту з фаху;
• правилами монологічного і діалогічного мовлення;
• низкою індивідуально-особистісних комунікативно-фахових стратегій.
- Програмні компетентності
Найменування навчальної дисципліни: Іноземна мова | |
Інтегральна компетентність | Здатність вирішувати типові спеціалізовані задачі та практичні проблеми у соціальній сфері, або у процесі навчання, що вимагає застосування положень і методів соціальної роботи, та може характеризуватись певною невизначеністю умов; нести відповідальність за результати своєї діяльності; здійснювати контроль осіб у визначених ситуаціях. |
Загальні компетентності (ЗК)
|
ЗК 4. Здатність спілкуватися іноземною мовою
ЗК 6. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел. ЗК 7. Здатність використовувати інформаційні та комунікаційні технології.
|
Спеціальні компетентності (СК)
|
СК 10. Здатність до соціальної взаємодії у професійній сфері. |
Результати навчання | РН 2. Володіти державною та іноземною мовами у професійній діяльності.
РН 4. Застосовувати інформаційні ресурси та методики оцінки поведінки чи діяльності індивідів і соціальних груп. РН 13. Визначати зміст і види співпраці з представниками різних професій, груп, громад у професійній діяльності. |
Рекомендована література
Основна:
- Chris Sowton. Teaching in Challenging Circumstances. International English, March 2021.
- Markelova S., Yakhontova T. Academic English. Львівський національний університет імені Івана Франка. Львів, 2019.
- Redston R., Cunningham G., Face2Face. A1/A2 English Profile. Cambridge University Press, 2016. 199 p.
- Thompson. Anti-Discriminatory Practice: Equality, Diversity and Social Justice: 28 (Practical Social Work Series): 7th edition Red Globe Press, 2020, 252 pp.
Допоміжна:
- V. Mysyk, A.L. Artsyshevska, N.O. Hrynya. Phrasal Verbs. ТзОВ «Колір ПРО», Львівський національний університет імені Івана Франка. Львів, 2019.
- Anne Burns, Jack C. Richards. The Cambridge Guide to Learning English as a Second Language. Cambridge University Press, 2017.
- Arthur Hughes & Jake Hughes. Testing for Language Teachers 3rd Edition, 2020.
- Cyril J Weir, Sathena Chan. Research and Practice in Assessing Academic Reading, 2019.
- Brammer. Social Work Law: 5th edition Pearson, 2020, 664 pp.
- Maclean, R. Harrison. Theory and Practice: A Straightforward Guide for Social Work Students Spiral-bound: 3rd edition Kirwin Maclean Associates, 2015, 263 pp.
- Parrish B. Teaching Adult English Language Learners: A Practical Introduction. Cambridge University Press, 2019, 388 p.
- Raymond Murphy. English Grammar in Use 5th Cambridge University Press, 2019
- Redman S. English Vocabulary in Use 4th Edition Pre-Intermediate with Answers. Cambridge University Press, 2017, 264 p.
Інтернет ресурси:
- https://advice.writing.utoronto.ca/
- https://opentalk.org.ua/
- https://www.csu.edu.au/current-students/learning-resources/build-your-skills/academic-skills-help/academic-writing-essays
- https://learnenglish.britishcouncil.org/
- https://engvid.com/
- https://englishtips.org/
- https://www.bbc.co.uk/learningenglish/