Психологія ділового спілкування (Спеціальність 5.02010501 «Діловодство»)

Тип: Нормативний

Відділення: циклова комісія викладачів педагогіки і психології

Навчальний план

СеместрКредитиЗвітність
4Залік
51Немає
62Іспит

Лекції

СеместрК-сть годинЛекторГрупа(и)
426Сидорович О. І.
510Сидорович О. І.ШКД-31
614Сидорович О. І.ШКД-31

Практичні

СеместрК-сть годинГрупаВикладач(і)
48Сидорович О. І.
58ШКД-31Сидорович О. І.
610ШКД-31Сидорович О. І.

Опис курсу

Мета: отримання студентами базових знань, умінь та навичок ефективного ділового спілкування відповідно до сучасних наукових уявлень, забезпечення професійної компетентності діловодів у сфері ділового спілкування; формування вмінь ділового спілкування у трудовому колективі, з представниками преси, інших підприємств, створення сприятливого психологічного клімату.

Завдання:

  • ознайомлення студентів з такими поняттями, як «спілкування», «ділове спілкування», «конумунікація», «інтеракція», «перцепція», «конфлікт»;
  • осмислення та засвоєння студентами сутності, структури, видів, функцій, стилів, форм, бар’єрів спілкування; формування уявлення про специфіку управління конфліктами, стилі поведінки в ході конфлікту;
  • засвоєння студентами знаннями, уміннями та навичками створювати здоровий психологічний клімат у колективі, активно слухати, запобігати або позитивно вирішувати конфліктні ситуації.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен знати:

  • теоретичні основи процесу спілкування;
  • засоби та види спілкування;
  • стилі спілкування, його функції , рівні;
  • види конфліктів, які виникають в процесі спілкування, фази протікання конфліктів;
  • специфіку управління конфліктами, стилі поведінки в ході конфлікту;
  • особливості ділового спілкування.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен вміти:

  • використовувати різні засоби процесу спілкування; науково аналізувати комунікативні ситуації;
  • визначати стиль поведінки особи в конфліктних ситуаціях, шляхи виходу з них;

аналізувати різні види спілкування на основі життєвих ситуацій.

Рекомендована література

Базова

  1. Етика ділового : Курс лекцій / К. Т. Чмут, Г. Д. Чайка, М. Д. Лукашевич, І. Б. Осечинська. – К. : МАУП, 2003. – 208 с.
  2. Кайдалова Л. Г. Психологія спілкування / Л. Г. Кайдалова, Л. В. Пляка. – Харків: НФаУ, 2011. – 137.с.
  3. Трухін І.О. Соціальна психологія спілкування: Навчальний посібник. – К.: Центр навчальної літератури, 2005. – 336 с.
  4. Цимбалюк І. М. Психологія спілкування: Навчальний посібник / І. М. Цимбалюк – К: ВД «Професіонал», 2004. – 304 с.

 Допоміжна

  1. Кубрак О.В. Етика ділового повсякденного спілкування. – Суми: ВТД «Університетська книга», 2002. – 208 с.
  2. Палеха Ю. І. Етика ділових відносин / Ю. І. Палеха. – К.: Кондор, 2008. – 356 с.

Навчальна програма

Завантажити навчальну програму