Видані наукові праці в І семестрі 2016/2017н. р.
№ п/п | Прізвище та ініціали автора | Назва наукової праці | Назва видання, рік видання |
1 | 2 | 3 | 4 |
1. | Корнят В.С. | Професійна підготовка соціальних педагогів до використання методів арт-терапії у роботі з різними категоріями клієнтів | Творча багатовимірність простору арт-терапії:тези доповідей науково-практичного семінару [Текст]. – Львів, 2016. – С.19-23. |
2. | Цимбала О.М. | Особливості використання арт-терапевтичних технік у навчальному процесі ВНЗ | Творча багатовимірність простору арт-терапії:тези доповідей науково-практичного семінару [Текст]. – Львів, 2016. – С.23-27.
|
3. | Сав’як Л.О. | Використання логоритміки в роботі з дітьми з порушеннями мовлення | Творча багатовимірність простору арт-терапії:тези доповідей науково-практичного семінару [Текст]. – Львів, 2016. – С.54-56.
|
4. | Подановська Г.В. | Урок читання як основна форма літературного розвитку молодших школярів | Матеріали звітних наукових конференцій факультету педагогічної освіти.– Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 2016.– Вип 1.– С.9-13. |
5. | Проц М.О. | Авторська школа в Україні: реалії та перспективи | Матеріали звітних наукових конференцій факультету педагогічної освіти.– Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 2016.– Вип 1.– С. 37-40. |
6. | Корнят В.С. | Технологічний підхід до організації професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів | Матеріали звітних наукових конференцій факультету педагогічної освіти.– Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 2016.– Вип 1.– С.76-79. |
7. | Михайлишин Р.Р. | Толерантна культура як професійно важлива якість майбутнього соціального педагога | Матеріали звітних наукових конференцій факультету педагогічної освіти.– Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 2016.– Вип 1.– С. 80-83 |
8. | Лепеха Л.П. | Психолого-педагогічна діагностика дітей раннього віку як складова педагогічного процесу | Матеріали звітних наукових конференцій факультету педагогічної освіти.– Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 2016.– Вип 1.– С.83-87. |
9. | Сав’як Л.О. | Логоритміка як одна з комплексних методик подолання мовленнєвих порушень | Матеріали звітних наукових конференцій факультету педагогічної освіти.– Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 2016.– Вип 1.– С. 89-92. |
10. | Верхоляк М.Р. | Труднощі реформування соціально-педагогічної допомоги особам з особливими потребами в розвитку | Матеріали звітних наукових конференцій факультету педагогічної освіти.– Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 2016.– Вип 1.– С. 93-95. |
11. | Михайлишин Р.Р. | Метод проектів у початковій школі як педагогічна технологія | Вісник Львівського університету. Серія педагогічна. 2016. Вип.30. – Львів: ЛНУ імені Івана Франка . – С.43-53. |
12. | Михайлишин Р.Р. | Професійна готовність педагога до інноваційної діяльності: якісний аспект | Вісник Львівського університету. Серія педагогічна. 2016. Вип.31. Львів: ЛНУ імені Івана Франка. – С. 11-18. |
12. | Лозинська С.В., Проц М.О. | Основні засади перспективності і наступності дошкільної та початкової ланок освіти | Вісник Львівського університету. Серія педагогічна. 2016. Вип.31. Львів: ЛНУ імені Івана Франка. – С. 46-53. |
13. | Когут Н.М. | Використання методу «Storytelling» у навчанні іноземної мови молодших школярів у німецькомовних країнах (Німеччина, Австрія, Швецарія) та Україна | Вісник Львівського університету. Серія педагогічна. 2016. Вип.31. Львів: ЛНУ імені Івана Франка. – С. 181-186. |
14. | Подановська Г.В. | Взаємозв’язок уроків літературного читання та роботи з дитячою книжкою як засіб літературного розвитку молодших школярів | Вісник Львівського університету. Серія педагогічна. 2016. Вип.31. Львів: ЛНУ імені Івана Франка. – С. 264-271. |
15. | Сірант Н.П. | Інноваційні технології навчання на уроках математики в початковій школі | Вісник Львівського університету. Серія педагогічна. 2016. Вип.31. Львів: ЛНУ імені Івана Франка. – С. 278-283. |
16. | Верхоляк М.Р. | Вплив родини на формування готовності дітей з порушеннями розвитку до навчання в освітніх закладах різного типу | Вісник Львівського університету. Серія педагогічна. 2016. Вип.31. Львів: ЛНУ імені Івана Франка. – С. 371-377. |
17. | Михайлишин Р.Р. | Софія Русова про виховання і навчання дітей у дошкільному закладі
|
Актуальні проблеми дошкільної освіти в Україні: збірник студентських наукових робіт / Укладачі Зданевич Л.В., Машкіна Л.А., Миськова Н.М., Пісоцька Л.С. – Хмельницький: ХГПА, 2016. – Вип. 12. – С. 69-75. |
18. | Сірант Н.П. | Формування готовності майбутніх педагогів до інноваційної діяльності під час педагогічної практики | Інноваційні технології у практичному навчанні. Матеріали міжвузівського науково-практичного семінару, 6 грудня 2016 року, м.Броди. – Броди, 2016. – С.57-62. |
Сірант Н.П. Робота вчителя початкової школи у малокомплектних класах: навчально-методичний посібник. – Львів, 2015. – 72с.
Субашкевич І.Р. Формування ціннісно-смислової сфери студентів педагогічних спеціальностей засобами медіапсихологічних технологій. [ практ. посіб.] / Ірина Романівна Субашкевич. – Львів: Растр-7, 2016. – 60с.