Школа педагогічної майстерності у Педагогічному коледжі ( до відзначення 500-річчя Реформації)
02 лютого 2017 року у Педагогічному коледжі Львівського національного університету імені Івана Франка відбулось засідання Школи педагогічної майстерності, присвячене відзначенню 500-річчя Реформації.
У рамках відзначення отці Степан та Юрій з Храму Пресвятої Трійці ( вул.Тершаківців) провели обряд освячення Йорданською водою навчальний корпус по вул. Т.Барановського, 7.
Засідання Школи педагогічної майстерності відкрила Романа Михайлишин, методист Коледжу, керівник Школи, яка зазначила: «Президент України підтримав ініціативу Всеукраїнської Ради церков і підписав Указ «Про відзначення в Україні 500-річчя Реформації». Глава держави наголосив, що Україна є багатоконфесійною країною та назвав «одним з великих досягнень українців створення Всеукраїнської ради церков», з якою влада активно співпрацює, забезпечуючи мир та злагоду між різними конфесіями.
Реформація – широкий релігійно-суспільний рух, що охопив у ХVI столітті більшість європейських країн. Але це не тільки явище, що було спрямоване на реформування тодішньої церкви відповідно до Біблії, а в більш широкому сенсі – це діяльність по перетворенню суспільства через Церкву та основлення самої Церкви у зв’язку зі змінами світу».
Оксана Івах, голова циклової комісії викладачів суспільних дисциплін презентувала матеріали «Реформація та європейська Україна: історія і сучасність».
Мирослава Захарків, викладач англійської мови провела екскурсію «Святині Львова»: ансамбль монастиря сестер Кларисок (музей Пінзеля), Домініканський собор (церква Пресвятої Євхаристії), костел Марії Сніжної (колишня кірха), храм Іоана Хрестителя, церква Миколая, монастир святого Онуфрія, церква Параскеви-П’ятниці.
Сьогодні українська реформація має початися з реформації серця: християни мають реформувати свої взаємини з Богом, реформувати своє служіння та професійну діяльность, реформувати життя церкви відповідно до динаміки сучасного світу.
Церква має генерувати якісну духовну складову – проповідь, богослужіння, духовне навчання, розвиток сімейного та соціального служіння, роботу з дітьми та молоддю, молодими спеціалістами тощо. Таким чином вона стане місцем, куди буде тягнутися інтелектуальна, творча, наукова, економічна частина суспільства.
Романа Михайлишин, методист Коледжу
Фото: Володимира Крука,
Тетяни Нежури