Іноземна мова

Тип: Нормативний

Відділення: циклова комісія гуманітарної та соціально - економічної підготовки

Навчальний план

СеместрКредитиЗвітність
12Немає
22Залік
33Немає
42Іспит

Опис курсу

Мета: формування та розвиток професійно орієнтованої міжкультурної комунікативної компетенції та практичних навичок володіння іноземною мовою в обсязі тематики, що обумовлена побутовими та професійними потребами. Оволодіння іноземною мовою дозволяє спеціалісту реалізувати такі аспекти професійної діяльності як своєчасне ознайомлення з новими технологіями, тенденціями розвитку науки і техніки, сучасними відкриттями; пошук інформації і обмін досвідом.

     Предмет: Іноземна мова

     Цілі дисципліни «Іноземна мова»:

  • формування мотивації до вивчення іноземної мови;
  • пізнання через мову історії, культури, естетичних та моральних цінностей народу, мова якого вивчається;
  • формування світоглядних уявлень, загальнолюдських ціннісних орієнтирів майбутніх фахових молодших бакалаврів;
  • вироблення умінь орієнтуватися в потоці різноманітної інформації іноземною мовою;
  • знаходити, сприймати аналізувати, оцінювати, застосовувати на практиці відомості, одержані в словесній чи іншій формах;
  • опанування фоновими знаннями мови;
  • розвиток умінь вільно спілкуватися в різних ситуаціях;
  • формулювати власну думку, висловлювати почуття щодо життєвих явищ, суспільних та інших проблем;
  • розуміти інших людей, знаходити спільну мову з ними;
  • подальший розвиток базових лексичних, граматичних, стилістичних, орфоепічних, правописних умінь і навичок на основі узагальнення і поглиблення знань студентів про мову як про суспільне явище;

Рекомендована література

Основна:

  1. Markelova S., Yakhontova T. Academic English. ЛНУ імені Івана Франка, Львів, 2019
  2. Judith Runnels, English Profile Studies. Cambridge University Press, 2021.
  3. Anne Burns, Jack C. Richards. The Cambridge Guide to Learning English as a Second Language. Cambridge University Press, 2017.
  4. David Dunn. How to be an Outstanding Primary School Teacher 2nd edition (Outstanding Teaching), Blumsbury, 2017

Допоміжна:

  1. L.V. Mysyk, A.L. Artsyshevska, N.O. Hrynya. Phrasal Verbs. ТзОВ «Колір ПРО», Львівський національний університет імені Івана Франка. Львів, 2019.
  2. Arthur Hughes, Jake Hughes. Testing for Language Teachers 3rd Edition, 2020.
  3. Cyril J Weir, Sathena Chan. Research and Practice in Assessing Academic Reading, 2019.
  4. Parrish B. Teaching Adult English Language Learners: A Practical Introduction. Cambridge University Press, 2019, 388 p.
  5. Raymond Murphy. English Grammar in Use 5th Cambridge University Press, 2019
  6. Redman S. English Vocabulary in Use 4th Edition Pre-Intermediate with Answers. Cambridge University Press, 2017, 264 p.
  7. Capel A., Sharp W. Obective Key. A2 English Profile. Cambridge University Press, 2013. 199 p.
  8. Bruce, Tina. Early Childhood Education: 5th Hodder Education, 2016, 60-102 pp.

Інтернет ресурси:

  1. https://advice.writing.utoronto.ca/
  2. https://opentalk.org.ua/
  3. https://www.csu.edu.au/current-students/learning-resources/build-your-skills/academic-skills-help/academic-writing-essays
  4. https://learnenglish.britishcouncil.org/
  5. https://engvid.com/
  6. https://englishtips.org/
  7. https://www.bbc.co.uk/learningenglish/

Силабус: СИЛАБУС Іноземна мова

Завантажити силабус