Іноземна мова
Тип: Нормативний
Відділення: циклова комісія гуманітарної та соціально - економічної підготовки
Навчальний план
| Семестр | Кредити | Звітність |
| 1 | 2 | Немає |
| 2 | 2 | Залік |
| 3 | 3 | Немає |
| 4 | 2 | Іспит |
Опис курсу
Мета: формування та розвиток професійно орієнтованої міжкультурної комунікативної компетенції та практичних навичок володіння іноземною мовою в обсязі тематики, що обумовлена побутовими та професійними потребами. Оволодіння іноземною мовою дозволяє спеціалісту реалізувати такі аспекти професійної діяльності як своєчасне ознайомлення з новими технологіями, тенденціями розвитку науки і техніки, сучасними відкриттями; пошук інформації і обмін досвідом.
Предмет: Іноземна мова
Цілі дисципліни «Іноземна мова»:
- формування мотивації до вивчення іноземної мови;
- пізнання через мову історії, культури, естетичних та моральних цінностей народу, мова якого вивчається;
- формування світоглядних уявлень, загальнолюдських ціннісних орієнтирів майбутніх фахових молодших бакалаврів;
- вироблення умінь орієнтуватися в потоці різноманітної інформації іноземною мовою;
- знаходити, сприймати аналізувати, оцінювати, застосовувати на практиці відомості, одержані в словесній чи іншій формах;
- опанування фоновими знаннями мови;
- розвиток умінь вільно спілкуватися в різних ситуаціях;
- формулювати власну думку, висловлювати почуття щодо життєвих явищ, суспільних та інших проблем;
- розуміти інших людей, знаходити спільну мову з ними;
- подальший розвиток базових лексичних, граматичних, стилістичних, орфоепічних, правописних умінь і навичок на основі узагальнення і поглиблення знань студентів про мову як про суспільне явище;
Рекомендована література
Основна:
- Markelova S., Yakhontova T. Academic English. ЛНУ імені Івана Франка, Львів, 2019
- Judith Runnels, English Profile Studies. Cambridge University Press, 2021.
- Anne Burns, Jack C. Richards. The Cambridge Guide to Learning English as a Second Language. Cambridge University Press, 2017.
- David Dunn. How to be an Outstanding Primary School Teacher 2nd edition (Outstanding Teaching), Blumsbury, 2017
Допоміжна:
- L.V. Mysyk, A.L. Artsyshevska, N.O. Hrynya. Phrasal Verbs. ТзОВ «Колір ПРО», Львівський національний університет імені Івана Франка. Львів, 2019.
- Arthur Hughes, Jake Hughes. Testing for Language Teachers 3rd Edition, 2020.
- Cyril J Weir, Sathena Chan. Research and Practice in Assessing Academic Reading, 2019.
- Parrish B. Teaching Adult English Language Learners: A Practical Introduction. Cambridge University Press, 2019, 388 p.
- Raymond Murphy. English Grammar in Use 5th Cambridge University Press, 2019
- Redman S. English Vocabulary in Use 4th Edition Pre-Intermediate with Answers. Cambridge University Press, 2017, 264 p.
- Capel A., Sharp W. Obective Key. A2 English Profile. Cambridge University Press, 2013. 199 p.
- Bruce, Tina. Early Childhood Education: 5th Hodder Education, 2016, 60-102 pp.
Інтернет ресурси:
- https://advice.writing.utoronto.ca/
- https://opentalk.org.ua/
- https://www.csu.edu.au/current-students/learning-resources/build-your-skills/academic-skills-help/academic-writing-essays
- https://learnenglish.britishcouncil.org/
- https://engvid.com/
- https://englishtips.org/
- https://www.bbc.co.uk/learningenglish/