Педагогіка сімейного виховання (Дошкільна освіта)

Тип: На вибір ВУЗу

Відділення: циклова комісія викладачів фахових дисциплін початкової освіти та природничо-математичних дисциплін

Навчальний план

СеместрКредитиЗвітність
24Залік

Лекції

СеместрК-сть годинЛекторГрупа(и)
220Сірант Н. П.ДШВ-11, ДШВ-12

Практичні

СеместрК-сть годинГрупаВикладач(і)
214ДШВ-11Сірант Н. П.
ДШВ-12Сірант Н. П.

Опис курсу

Мета та завдання навчальної дисципліни з «Педагогіки сімейного виховання» для вихователів ДНЗ

Метою викладання навчальної дисципліни «Педагогіки сімейного виховання» – засвоєння та оволодіння фактичним матеріалом про місце і роль сім’ї у вихованні молодого покоління, формуванні у майбутніх вихователів знань, вмінь та навичок роботи у дошкільному закладі, соціальних педагогів з батьками через засвоєння нормативних і методичних засад.

Завдання:

Методичні:

  • дати знання про тенденції та закономірності розвитку загальної педагогіки про роль сім’ї у вихованні дітей;
  • розкрити соціальну та виховну значущість ролі вихователя, соціального педагога у роботі школи, сім’ї, громадськості;

Практичні:

  • навчити студентів оперувати педагогічними категоріями і розуміти їх;
  • ознайомити майбутнього вихователя зі змістом і методикою виховання дітей в сім’ї;

Пізнавальні:

  • формувати моральні цінності педагогічної професії та відповідних якостей педагога.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен

знати:

  • керівні положення про побудову навчально-виховного процесу у дошкільному закладі та суспільства в цілому;
  • основи діяльності, функції та повноваження вихователя;
  • методику підготовки та проведення індивідуальних, колективних, групових форм роботи з батьками.

вміти:

  • твердо використовувати кращі надбання педагогічної спадщини під час розв’язання сучасних актуальних проблем;
  • самостійно працювати з педагогічною, довідковою, методичною літературою;
  • розв’язувати виховні педагогічні ситуації;
  • готувати та розробляти презентаційний матеріал;

аналізувати та використовувати передовий педагогічний досвід у процесі підготовки повідомлень, рефератів, доповідей, творчих робіт.

 

Рекомендована література

Рекомендована література

Навчальна програма

Завантажити навчальну програму